Netia dostarcza m.in. kompleksowe, przyjazne w użytkowaniu rozwiązania komunikacyjne on-line: szybki, stacjonarny dostęp do internetu, zaawansowane usługi transmisji danych oraz TV i multimedialną rozrywkę. Usługi Netii skierowane są do użytkowników prywatnych, firm oraz instytucji. Spółka zatrudnia niemal 2 tys. osób w 70 lokalizacjach w całej Polsce. W skład GK Netia wchodzą m.in.: Netia S.A., Petrotel Sp. z o.o., TK Telekom Sp. z o.o.
Od maja 2018 r. większościowy pakiet akcji Netia S.A. posiada Cyfrowy Polsat.
Netia, jako pierwszy operator w Polsce i regionie, wprowadziła do oferty B2B usługę telewizji hotelowej z chmury, czyli bez stacji czołowej w obiekcie (head-end-less). Takie rozwiązanie znacząco przyspiesza wdrożenie oraz sprawia, że niezwykle nowoczesna usługa rozrywki hotelowej (wraz z platformą Otrum TV) jest dostępna cenowo dla nawet najmniejszych hoteli...
Wraz z wprowadzoną dziś (12 kwietnia 2024 r.) zmianą emisji meczów piłkarskiej PKO BP Ekstraklasy - które teraz będzie można zobaczyć głównie na Canal+ Sport 3 HD - do pakietów Canal+ Select i Canal+ Prestige w Netii trafiają kanały Canal+ Sport 3 HD i Canal+ Sport 4 HD. ...
Abonenci usług telewizyjnych Netii, w zależności od posiadanego pakietu, otrzymali bez dodatkowych opłat dostęp do nawet 16 kanałów TV o zróżnicowanej tematyce. Promocyjne okno otwarte potrwa do 5 maja br. Bez dodatkowych opłat w Netia GO dostępny jest natomiast 1. odcinek głośnego serialu Shogun.
Netia, jedna z najstarszych polskich marek telekomunikacyjnych, zmienia swój wygląd. Oblicze marki ewoluuje i ukazuje cechy, które łączą ją z innymi kluczowymi markami Grupy Polsat Plus. W tym samym czasie premierę ma rewolucyjny dekoder Android TV - Netia Soundbox 4K. ...
Netia udostępniła swoim abonentom szybkie i bezpieczne płatności online za wybrane usługi cyfrowe. „Płatność z Netią”, to rozwiązanie typu Direct Carrier Billing (DCB), polegające na doliczaniu do faktur za bazowe usługi abonamentowe operatora (m.in. internet światłowodowy, telewizja, telefonia komórkowa) kosztów zakupu m.in. usług cyfrowych (jednorazowych i cyklicznych). ...
Rok 2024 Netia zaczyna od wprowadzenia na rynek B2B, unikalnej w skali kraju, usługi dodatkowej pod nazwą VoiceBot, która dba o szybkie i efektywne łączenie rozmów (człowieka z człowiekiem). W przypadku, gdy w danej chwili podjęcie rozmowy przychodzącej do firmy nie jest możliwe, Netia VoiceBot dopilnuje oddzwonienia. W wariancie Premium rozwiązanie zapewnia dodatkowo m.in. integrację z systemami CRM i autonomiczne telefonowanie.
Netia, jako pierwszy operator w Polsce i regionie, wprowadziła do oferty B2B usługę telewizji hotelowej z chmury, czyli bez stacji czołowej w obiekcie (head-end-less). Takie rozwiązanie znacząco przyspiesza wdrożenie oraz sprawia, że niezwykle nowoczesna usługa rozrywki hotelowej (wraz z platformą Otrum TV) jest dostępna cenowo dla nawet najmniejszych hoteli...
Wraz z wprowadzoną dziś (12 kwietnia 2024 r.) zmianą emisji meczów piłkarskiej PKO BP Ekstraklasy - które teraz będzie można zobaczyć głównie na Canal+ Sport 3 HD - do pakietów Canal+ Select i Canal+ Prestige w Netii trafiają kanały Canal+ Sport 3 HD i Canal+ Sport 4 HD. ...
Abonenci usług telewizyjnych Netii, w zależności od posiadanego pakietu, otrzymali bez dodatkowych opłat dostęp do nawet 16 kanałów TV o zróżnicowanej tematyce. Promocyjne okno otwarte potrwa do 5 maja br. Bez dodatkowych opłat w Netia GO dostępny jest natomiast 1. odcinek głośnego serialu Shogun.
Netia, jedna z najstarszych polskich marek telekomunikacyjnych, zmienia swój wygląd. Oblicze marki ewoluuje i ukazuje cechy, które łączą ją z innymi kluczowymi markami Grupy Polsat Plus. W tym samym czasie premierę ma rewolucyjny dekoder Android TV - Netia Soundbox 4K. ...
Netia udostępniła swoim abonentom szybkie i bezpieczne płatności online za wybrane usługi cyfrowe. „Płatność z Netią”, to rozwiązanie typu Direct Carrier Billing (DCB), polegające na doliczaniu do faktur za bazowe usługi abonamentowe operatora (m.in. internet światłowodowy, telewizja, telefonia komórkowa) kosztów zakupu m.in. usług cyfrowych (jednorazowych i cyklicznych). ...
Rok 2024 Netia zaczyna od wprowadzenia na rynek B2B, unikalnej w skali kraju, usługi dodatkowej pod nazwą VoiceBot, która dba o szybkie i efektywne łączenie rozmów (człowieka z człowiekiem). W przypadku, gdy w danej chwili podjęcie rozmowy przychodzącej do firmy nie jest możliwe, Netia VoiceBot dopilnuje oddzwonienia. W wariancie Premium rozwiązanie zapewnia dodatkowo m.in. integrację z systemami CRM i autonomiczne telefonowanie.