Dobra reputacja jest najważniejsza

Dobra reputacja jest najważniejsza

Niektóre nagrody cieszą nas bardziej niż inne. Są to te nagrody, które przyznają nam nasi Klienci. Tak jest w przypadku badania reputacji osób i marek, który już po raz 12. zrealizowała Fundacja na rzecz Premium Brand, w którym dobry wynik upoważnia do posługiwania się tytułem „Marka Wysokiej Reputacji”.  

Badanie zostało przeprowadzone wśród osób znających daną firmę. Oceniano zaufanie i lojalność do marki, atmosferę medialną, która jej towarzyszy, jej zaangażowanie społeczne oraz jej wizerunek jako pracodawcy. Znaleźliśmy się pośród takich tuzów jak Beckers, Cisowianka, RTV Euro AGD czy Żywiec Zdrój! Natomiast Osobą Wielkiej Reputacji został Jurek Owsiak.

Co nam daje udział w Premium Brand, oprócz kolejnego trofeum do gabloty? Dzięki wynikom badań możemy dowiedzieć się bardzo dużo o nas samych, jak i oczekiwaniach Klientów wobec nas. Cieszy nas to tym bardziej, że Premium Brand jest jedynym na polskim rynku projektem, który bada reputację marek jako kluczowego elementu przewagi nad konkurencją.

Badania przeprowadziła agencja Maison&Partners na podstawie metodologii opracowanej przez prof. UW Dominikę Maison, eksperta w dziedzinie badań rynkowych i społecznych. Zapytano 10 000 polskich konsumentów w wieku od 15 lat wzwyż. Przebadano ponad 200 firm w 20 kategoriach produktów i usług. To wszystko pozwala określić reputację, pokazać mocne i słabe strony Netii, a także ustalić pozycję naszej marki względem konkurentów. Dzięki wiedzy zdobytej w badaniu możemy dalej pracować nad doskonaleniem naszej reputacji w oczach Klientów. Dziękujemy!

premium brand 1.jpgpremium brand 2.jpgpremium brand 3.jpg

premium brand 4.jpg