Burze atakują łącza i sprzęt telekomunikacyjny
Sezon burzowy w pełni:-/ W tym roku nasze akcje prewencyjne zdają się przynosić niezły efekt i (przynajmniej na razie) mamy mniej zgłoszeń o spalonych urządzeniach dostępowych, ale i tak infolinia techniczna ugina się pod nawałem zgłoszeń o awariach spowodowanych przez burze.
W ubiegłym roku prawdziwy sezon burzowy zaczął się wcześniej, bo już na początku czerwca. Pamiętam bo publikowałem na ten temat wpis pt. Burza może "zabić Twój router. W tym roku koleżanki i koledzy, odpowiedzialni za obsługę klienta prowadzą kampanię informacyjną (prewencyjną) w postaci stosownych informacji na kopertach i fakturach oraz informacji w systemie IVR. Szeszej o o zagrożeniu, jakie dla sprzętu telekomunikacyjnego (i nie tylko) niosą burze, piszemy również na specjalnej podstornie internetowej pod adresem: burze.netia.pl. Zainteresowanych szczegółami zaczęcam do kliknięca w poniższy link a dla wszytkich innych mam jedną radę - odłączajcie sprzęty elektroniczne z gniazdek wychodząc na dłużej z domu i będąc w domu przed nadejśćiem burzy.
W imieniu kolegów w Centrum Obsługi Technicznej proszę też wyrozumiałość w przypadku konieczności nieco dłuższego oczekiwania na połączenie z konsultantami. Przypominam również, że forma telefoniczna nie jest jedyną opcją kontaktu z nami. Pod tym linkiem znajdziecie całą paletę alternatywnych form kontaktu.