content="summary_large_image">
Co Ci serce dyktuje, czyli Telewizja Osobista w wydaniu romantycznym

Co Ci serce dyktuje, czyli Telewizja Osobista w wydaniu romantycznym

Kilka dni temu rozpoczęliśmy nową kampanię reklamową, zatytułowaną "Co Ci serce dyktuje". Kampania przybliża szerokiej publiczności i promuje Telewizję Osobistą Netii w atrakcyjnym pakiecie z internetem za 79,90 zł miesięcznie.



W filmie reklamowym po raz kolejny wystąpił Tomasz Kot. Tym razem wcielił się w romantycznego, francuskiego 'szansonistę' rodem z lat 70-tych. Do wspaniałej muzyki z piosenki "L'Ete Indien" Joe Dassin'a melorecytuje treść oferty.

Ciekawostką jest fakt, że w reklamie naszemu aktorowi towarzyszy Francys Barazza Sudnicka, polsko-wenezuelska modelka, laureatka konkursów Miss Venezuela, Miss Poland oraz Miss Universe.

1 września wystartowała też kolejna edycja konkursu "Sam zrób reklamę Netii", w której oprócz nagród pieniężnych twórcy będą mogli wygrać emisję swoich spotów w telewizji.

A już wkrótce zaskoczymy Was nową odsłoną tej kampanii reklamowej! Ponieważ "romantyczność" niejedno ma imię... :))

bgimage