Zupełnie nowe reklamy, zgadnijcie czego...
W najbliższy piątek (24 maja) wystartuje nasza najnowsza kampania reklamowa, którą zrobiliśmy z inną niż przez ostatnie 4 lata agencją reklamową (PZL). Oprócz Tomasza Kota, z poprzednimi reklamami tych najnowszych nie łączy właściwie nic. Nowe reklamy będą promować coś, co kryje się pod znaczkiem, który widzicie.
Bardzo jestem ciekaw, czy odgadniecie co oznacza to logo? Zachęcam do dzielenia się przemyśleniami w tej kwestii. Małą podpowiedzią są starsze wpisy z bloga podlinkowane pod tym tekstem.
W ramach zachęty - 10 osób, które będą najbliżej wyjaśnienia tej zagadki, otrzymają ode mnie bardzo fajne koszulki polo z tym logo. Przemyślenia wpisujemy w komentarzach pod wpisem. Rozwiązanie zagadki w piątek rano:)
Myślę, że nowa kampania (składać się na nią będą 2 różne spoty reklamowe) stanie się co najmniej tak kultowa jak Hipnoza czy Trans z DJem Kotem i zdobędzie szereg nagród w różnych konkursach, nie tylko za kreatywność, ale i efektywność.
W tym kontekście cieszę się, że Mirosław Godlewski, Prezes Netii jest przewodniczącym jury tegorocznego, najważniejszego chyba w branży, konkursu Effie. Ponieważ co roku funkcję tę pełni inny cyt: "charyzmatyczny szef firmy, najlepiej z doświadczeniem marketingowym, odważny w działaniach biznesowych, doceniający komunikację jako narzędzie do budowania wartości marek", w przyszłym roku prezes będzie mógł bez przeszkód odbierać nagrody z rąk innego charyzmatycznego prezesa:)