content="summary_large_image">
GigaWolność, czyli Wolność Wyboru 2.0

GigaWolność, czyli Wolność Wyboru 2.0

Kiedy poczujesz się jak nowo narodzony, kiedy coś Cię zaskoczy, kiedy poczujesz się oczarowany, ucieszysz się z odkrycia i poczujesz adrenalinę, kiedy będziesz dumny i zakochany... Wtedy Twoja wolność urośnie. Netia. GigaWolność.
Każdy człowiek doświadczył kiedyś tego uczucia. Uczucia dumy i podniecenia, kiedy przeżywa jakieś wydarzenie po raz pierwszy lub udaje mu się coś, co do tej pory bezskutecznie próbował zrobić. Pierwsza jazda samochodem bez instruktora, pierwszy udany skok na desce surfingowej, telefon od wymarzonego pracodawcy, czy trzymanie na rękach nowo narodzonego dziecka. O takich chwilach mówi się, że „dodają skrzydeł”. Nic dziwnego – wtedy ludzie czują się wyjątkowo wolni. My nazywaliśmy to uczucie GigaWolnością. Od tego momentu to nowy claim marki, ale również uczucie, do którego będziemy się odwoływać w swojej komunikacji.

Wraz ze zmianą claimu zmieniamy stylistykę naszych reklam. W spotach reklamowych wprowadzających nową platformę nie występuje Tomasz Kot. Głównymi bohaterami będą zwykli ludzie i... nasz branding, czyli kolorowe kropki. To właśnie netiowe kropki stają się integralnym elementem każdej kreacji, stanowiąc dopełnienie przedstawianej rzeczywistości, tworząc historie ludzi i wyrażając ich emocje. Odpowiedni dobór kropkowych grafik do przedstawianych scen pozwala uzyskać różne natężenia emocji, takich jak humor, patos, lub też ironiczną wyniosłość. Całości towarzyszy muzyka czerpiąca inspirację z muzyki etnicznej. Do współpracy przy tworzeniu nowych spotów zaprosiliśmy reżysera Jacka Borcucha, który swoimi filmami ("Tulipany", "Wszystko, co kocham", "Nieulotne" i inne pokazał, że jak mało który reżyser potrafi wydobyć i przedstawić ludzkie emocje.

Od dzisiaj we wszystkich Multikinach przed filmem „Wałęsa. Człowiek z nadziei” w reżyserii Andrzeja Wajdy, emitowany będzie film prezentujący GigaWolność (tzw. film mood’owy), który możecie zobaczyć poniżej.

Od poniedziałku 7 października ruszy natomiast pierwsza kampania reklamowa Telewizji Osobistej w nowej odsłonie komunikacyjnej. Ten spot również możecie zobaczyć na naszym blogu i poczuć się GigaWolni...

bgimage