content="summary_large_image">
Oferta i jakość obsługi Netii znajduje uznanie wśród klientów

Oferta i jakość obsługi Netii znajduje uznanie wśród klientów

Najwyższa satysfakcja klientów, to jeden priorytetów, jakie przyświecają Netii. Tytuły, jakie Netia otrzymała w ramach 17. edycji Polskiego Programu Jakości Obsługi oraz 13. edycji programu Konsumencki Lider Jakości, potwierdzają, że klienci doceniają wysoką jakość usług i obsługi, jakie oferujemy i chętnie polecają nas swoim znajomym.

Wczoraj Tomasz Dakowski, Dyrektor Generalny Obszaru B2C, z nieskrywaną radością, podczas uroczystej gali, która odbyła się Narodowym Forum Muzyki we Wrocławiu, odebrał w imieniu Netii godło Gwiazda Jakości Obsługi. Netia została wyróżniona Gwiazdę w kategorii „Usługi abonamentowe”. Jak zauważają autorzy badania, które wyłania wyróżnione podmioty „Wskaźnik jakości obsługi dla Netii utrzymuje się na ponadprzeciętnym poziomie”.

- Bardzo dziękuję klientom za obdarzenie nas po raz kolejny zaufaniem. Uważam, że jest to najwyższa forma docenienia solidnej pracy i wysokiego zaangażowania całego naszego zespołu. Potwierdza, że abonenci doceniają nie tylko jakość świadczonym im usług i obsługi, ale też – konsekwentnie rozbudowywaną - ofertę. W ubiegłym roku zaoferowaliśmy naszym klientom m.in. gamę sprzętu mobilnego (smartfony, tablety, laptopy itp.) w przystępnych ratach. Niedawno rozpoczęliśmy sprzedaż wyjątkowego dekodera 4K w wbudowanym soundbarem zoptymalizowanym przez Bang&Olufsen z dźwiękiem jakości Dolby Atmos. Te rozwiązania zyskują na popularności i sprawiają, że zadowolenie naszych klientów stale rośnie. – powiedział Tomasz Dakowski.

Gwiazda Jakości Obsługi 2024, to niejedyne wyróżnienie, które otrzymaliśmy w tym roku. Kilka tygodni temu Netia otrzymała też złote godło Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Usługi multimedialne”. Złote godło przypadło właśnie Netii, ponieważ aż 83 proc. uczestników badania (najwyższy wynik w kategorii) wyraziło się pozytywnie o naszych usługach, a pytani o skojarzenia z marką najczęściej wskazywali: tradycją, super ofertę, promocje i szybkim internet.

Dlaczego tytuły Gwiazda Jakości Obsługi oraz Konsumencki Lider Jakości są tak cennymi trofeami? Obie inicjatywy są realizowane i doskonalone od wielu lat. Opierają się o szeroko zakrojone badania ilościowe i jakościowe, w których uczestniczy kilkadziesiąt tysięcy osób, których struktura demograficzna odpowiada polskiemu społeczeństwu.

Więcej informacji o inicjatywie i pełna lista Gwiazd Jakości Obsługi 2024 znajduje się na stronie internetowej www.jakoscobslugi.pl , natomiast o Konsumenckim Liderze Jakości na stronie: https://konsumenckiliderjakosci.pl/

 

bgimage