Jakie informacje o Tobie przetwarzamy i dlaczego Używamy plików cookie lub podobnych technologii w celu zapewnienia Ci dostępu do serwisu, usprawniania jego działania, profilowania i wyświetlania treści dopasowanych do Twoich potrzeb. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia plików cookie lub podobnych technologii poprzez zmianę ustawień prywatności w przeglądarce bądź aplikacji lub zmianę ustawień swojego konta w serwisie. Pamiętaj, że zmiana ta może spowodować brak dostępu do serwisu lub niektórych jego funkcji .
Dane osobowe dotyczące korzystania z serwisu, w tym zapisywane i odczytywane z plików cookie lub podobnych technologii będą przetwarzane w celu zapewnienia dostępu do serwisu, w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach wewnętrznych związanych ze świadczeniem usług oraz prowadzeniem działalności gospodarczej, w tym dowodowych, analitycznych i statystycznych, wykrywania i eliminowania nadużyć oraz w celu wykonywania obowiązków wynikających z przepisów prawa. Administratorem Twoich danych osobowych jest Netia S.A., ul. Poleczki 13, 02-822 Warszawa. Jako administrator dbamy o to, żeby Twoje dane były przetwarzane zgodnie z prawem i bezpieczne.
Twoje prawa Przysługuje Ci prawo do dostępu do danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, sprostowania oraz cofnięcia zgód w każdym czasie.
Sprawdź szczegóły Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnień, informacje dotyczące plików cookie lub podobnych technologii, w tym dotyczące możliwości zarządzania ustawieniami prywatności, znajdują się w Polityce prywatności
Czy chcesz otrzymywać dopasowane do Ciebie treści naszych partnerów? Za Twoją zgodą dostęp do informacji o korzystaniu przez Ciebie z naszego serwisu mogą mieć nasi partnerzy, którzy wykorzystują pliki cookie lub podobne technologie do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści. Jeśli chcesz otrzymywać dopasowane do Ciebie treści, zaznacz poniższą zgodę.
Zgoda jest dobrowolna, nawet jeśli jej nie wyrazisz, możesz nadal korzystać z serwisu.
Wyrażam zgodę na przechowywanie lub uzyskiwanie dostępu do informacji przechowywanej w moim urządzeniu przez partnerów Netia S.A. oraz na przetwarzanie Netia S.A. i partnerów danych osobowych dotyczących korzystania z serwisu, w celach marketingowych tych partnerów, w tym na profilowanie i wyświetlanie treści dopasowanych do moich potrzeb.
Przypominamy: W każdej chwili możesz zmienić zdanie i wycofać wyrażoną wcześniej zgodę poprzez zmianę ustawień prywatności, znajdujących się w Polityce Prywatności . Pamiętaj jednak, że wycofanie zgody nie działa wstecz i obowiązuje od momentu jej wycofania.
Szczegóły: Więcej na temat zasad przetwarzania Twoich danych, w tym Zaufanych Partnerów i zarządzania ustawieniami prywatności, znajdziesz w: Polityce Prywatności .
Drogi użytkowniku
Nie wyraziłeś zgody na zbieranie danych o Twojej aktywności na naszych stronach. Potrzebujemy twojej zgody, aby lepiej dopasować treści do Twoich potrzeb.
Wszystkie zbierane przez nas dane są u nas bezpieczne, a Ty masz prawo w każdej chwili wycofać swoją zgodę na podstronie Polityka Prywatności
70,5% zadowolonych Klientów
Jak potwierdzają badania TNS OBOP z marca 2004 r., Netia ma najwięcej zadowolonych Klientów, spośród wszystkich operatorów telekomunikacyjnych w Polsce.
Aż 70,5% Klientów, oceniając satysfakcję ze świadczonych usług, przyznało Netii najwyższe oceny: 8, 9 i 10 (w skali od 1 do 10).
Badania te wskazują na stałą tendencję wzrostową odsetka najbardziej zadowolonych Klientów Netii. W I kwartale 2004 r. inni operatorzy osiągnęli następujące wyniki: Dialog - 53,2%, TP SA - tylko 33,8%, a sieci komórkowe: Idea - 68,3%, Era 65,8%, Plus GSM - 62,9%.
Comiesięczne badania (tzw. TNS Telecoms Index) dotyczą branży telekomunikacyjnej i przeprowadzane są podczas wywiadów osobistych. Wyniki dostępne są dla wszystkich operatorów telefonii stacjonarnej i komórkowej.
Jednym z głównych mierników tych badań jest satysfakcja Klientów z usług świadczonych przez swojego operatora. Wskaźnik średniej satysfakcji wśród Abonentów Netii stale rośnie i w I kwartale 2004 roku osiągnął poziom 7,77 (w skali od 1 do 10), a w przypadku innych operatorów wyniósł: Dialog 7,29, TP SA 6,28 oraz sieci komórkowe: Idea 7,93, Era 7,79, Plus GSM 7,65. Netia znalazła się na pierwszym miejscu wśród wszystkich operatorów telefonii stacjonarnej, pod względem średniego wskaźnika satysfakcji.