70,5% zadowolonych Klientów

Jak potwierdzają badania TNS OBOP z marca 2004 r., Netia ma najwięcej zadowolonych Klientów, spośród wszystkich operatorów telekomunikacyjnych w Polsce.

Aż 70,5% Klientów, oceniając satysfakcję ze świadczonych usług, przyznało Netii najwyższe oceny: 8, 9 i 10 (w skali od 1 do 10).

Badania te wskazują na stałą tendencję wzrostową odsetka najbardziej zadowolonych Klientów Netii. W I kwartale 2004 r. inni operatorzy osiągnęli następujące wyniki: Dialog - 53,2%, TP SA - tylko 33,8%, a sieci komórkowe: Idea - 68,3%, Era 65,8%, Plus GSM - 62,9%.

Comiesięczne badania (tzw. TNS Telecoms Index) dotyczą branży telekomunikacyjnej i przeprowadzane są podczas wywiadów osobistych. Wyniki dostępne są dla wszystkich operatorów telefonii stacjonarnej i komórkowej.

Jednym z głównych mierników tych badań jest satysfakcja Klientów z usług świadczonych przez swojego operatora. Wskaźnik średniej satysfakcji wśród Abonentów Netii stale rośnie i w I kwartale 2004 roku osiągnął poziom 7,77 (w skali od 1 do 10), a w przypadku innych operatorów wyniósł: Dialog 7,29, TP SA 6,28 oraz sieci komórkowe: Idea 7,93, Era 7,79, Plus GSM 7,65. Netia znalazła się na pierwszym miejscu wśród wszystkich operatorów telefonii stacjonarnej, pod względem średniego wskaźnika satysfakcji.