Jakie informacje o Tobie przetwarzamy i dlaczego Używamy plików cookie lub podobnych technologii w celu zapewnienia Ci dostępu do serwisu, usprawniania jego działania, profilowania i wyświetlania treści dopasowanych do Twoich potrzeb. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia plików cookie lub podobnych technologii poprzez zmianę ustawień prywatności w przeglądarce bądź aplikacji lub zmianę ustawień swojego konta w serwisie. Pamiętaj, że zmiana ta może spowodować brak dostępu do serwisu lub niektórych jego funkcji .
Dane osobowe dotyczące korzystania z serwisu, w tym zapisywane i odczytywane z plików cookie lub podobnych technologii będą przetwarzane w celu zapewnienia dostępu do serwisu, w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach wewnętrznych związanych ze świadczeniem usług oraz prowadzeniem działalności gospodarczej, w tym dowodowych, analitycznych i statystycznych, wykrywania i eliminowania nadużyć oraz w celu wykonywania obowiązków wynikających z przepisów prawa. Administratorem Twoich danych osobowych jest Netia S.A., ul. Poleczki 13, 02-822 Warszawa. Jako administrator dbamy o to, żeby Twoje dane były przetwarzane zgodnie z prawem i bezpieczne.
Twoje prawa Przysługuje Ci prawo do dostępu do danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, sprostowania oraz cofnięcia zgód w każdym czasie.
Sprawdź szczegóły Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnień, informacje dotyczące plików cookie lub podobnych technologii, w tym dotyczące możliwości zarządzania ustawieniami prywatności, znajdują się w Polityce prywatności
Czy chcesz otrzymywać dopasowane do Ciebie treści naszych partnerów? Za Twoją zgodą dostęp do informacji o korzystaniu przez Ciebie z naszego serwisu mogą mieć nasi partnerzy, którzy wykorzystują pliki cookie lub podobne technologie do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści. Jeśli chcesz otrzymywać dopasowane do Ciebie treści, zaznacz poniższą zgodę.
Zgoda jest dobrowolna, nawet jeśli jej nie wyrazisz, możesz nadal korzystać z serwisu.
Wyrażam zgodę na przechowywanie lub uzyskiwanie dostępu do informacji przechowywanej w moim urządzeniu przez partnerów Netia S.A. oraz na przetwarzanie Netia S.A. i partnerów danych osobowych dotyczących korzystania z serwisu, w celach marketingowych tych partnerów, w tym na profilowanie i wyświetlanie treści dopasowanych do moich potrzeb.
Przypominamy: W każdej chwili możesz zmienić zdanie i wycofać wyrażoną wcześniej zgodę poprzez zmianę ustawień prywatności, znajdujących się w Polityce Prywatności . Pamiętaj jednak, że wycofanie zgody nie działa wstecz i obowiązuje od momentu jej wycofania.
Szczegóły: Więcej na temat zasad przetwarzania Twoich danych, w tym Zaufanych Partnerów i zarządzania ustawieniami prywatności, znajdziesz w: Polityce Prywatności .
Drogi użytkowniku
Nie wyraziłeś zgody na zbieranie danych o Twojej aktywności na naszych stronach. Potrzebujemy twojej zgody, aby lepiej dopasować treści do Twoich potrzeb.
Wszystkie zbierane przez nas dane są u nas bezpieczne, a Ty masz prawo w każdej chwili wycofać swoją zgodę na podstronie Polityka Prywatności
Netia wprowadza pierwszy w Polsce zintegrowany system CRM
Netia jako pierwszy operator telekomunikacyjny w Polsce uruchomiła CORE, zintegrowany system typu Customer Relationship Management (CRM). Nazwa CORE wywodzi się od angielskiego wyrażenia "focus on Cost and Revenue" –"świadomość kosztów i przychodów".
System ma służyć lepszej obsłudze Klientów przy jednoczesnym zmniejszeniu kosztów operacyjnych. Klienci skorzystają na lepszej, szybszej i bardziej zindywidualizowanej obsłudze, a Netia będzie miała szansę na umocnienie swej pozycji rynkowej.
CORE zapewnia Netii zintegrowaną platformę do zarządzania procesami obsługi Klienta, w tym billingowania i raportowania. Konsultanci Telefonicznego Centrum Obsługi Klienta Netii będą mieli bezpośredni dostęp do pełnych danych Klienta, historii jego kontaktów z firmą, faktur i płatności, co pozwoli usprawnić obsługę Klientów indywidualnych i instytucjonalnych. Nowy system zwiększy wydajność sprzedaży, obsługi Klienta i działalności operacyjnej i pozwoli skrócić czas reakcji na zgłoszenia Klientów, a jednocześnie polepszy możliwości analizowania i usprawniania wprowadzonych procesów.
Pierwsza część nowej platformy została uruchomiona 7 kwietnia 2002 roku dla Klientów korzystających z usług międzystrefowych Netii. Objęcie wszystkich Klientów firmy nowym systemem jest przewidywane do końca br. Zwrot kosztów wprowadzenia systemu CRM obliczony został na 2-3 lata.
Nadzór nad integracją systemu obsługi Klienta "Clarify" i systemu billingowego "Geneva" prowadziła firma Accenture.