Netia uruchamia usługi sieci inteligentnej

Od 11 lutego br. Netia uruchamia usługi sieci inteligentnej "Usługa 800" i "Usługa 801", jako rozszerzenie i uzupełnienie oferty dla Klientów biznesowych.

Usługi 800 i 801 zapewniają abonentom bezpośredni i interaktywny kontakt z ich obecnymi i potencjalnymi Klientami. Jako narzędzia marketingu bezpośredniego przyczyniają się zarówno do kreowania pozytywnego wizerunku firmy jak i redukcji kosztów obsługi Klientów.

Dzięki Usłudze 800 Klienci mają możliwość wykonywania bezpłatnych połączeń telefonicznych, za które zapłaci abonent usługi. W Usłudze 801 całkowity koszt połączenia dla Klienta jest równy cenie jednej jednostki taryfikacyjnej, a pozostałą część kosztów pokrywa abonent.

Obie usługi podlegają zryczałtowanej opłacie za połączenia telefoniczne, dzięki której abonent usługi zapłaci stałą cenę za połączenia telefoniczne niezależnie od pory dnia oraz strefy, z której dzwonią Klienci. W przypadku Usługi 800 zapewniamy bezpłatne pięć sekund każdego połączenia, co pozwala wyeliminować płatności za przypadkowe połączenia. Jest to bardzo ważne dla firm, które korzystają z takiej usługi, ponieważ nie zapłacą za połączenia trwające krócej niż pięć sekund. Netia jako pierwsza gwarantuje takie warunki dla tej usługi.

W Usługach 800 i 801 opłata instalacyjna wynosi 122 zł netto, a opłata abonamentowa za numer zwykły – 40 zł netto. Opłata zryczałtowana za 1 minutę połączenia w Usłudze 800 wynosi 0,35 zł netto, a w Usłudze 801 0,33 zł netto.

Netia jest pierwszym z trzech alternatywnych do TP S.A. operatorów usług międzymiastowych uruchamiającym usługi z gatunku sieci inteligentnej.

Połączenia telefoniczne wykonywane w ramach Usługi 800 i 801 będą dostępne na terenie całego kraju dla abonentów sieci Netii oraz TP S.A.