Czy Netia pomoże osiągnąć cel Lechii Gdańsk?

16 lutego zakończone zostały rozmowy zmierzające do podpisania kontraktu Netii Telekom SA z klubem sportowym Lechia Gdańsk. Dzięki tej umowie klub pozyskał sponsora na kolejny sezon rozgrywek. W ramach sponsoringu Netia będzie eksponowała swoje logo na koszulkach zawodników klubu i na stadionie. Celem Netii i zarządu klubu jest reaktywowanie pomorskiego klubu piłkarskiego z kilkudziesięcioletnią tradycją. Marka Netia ma dużą wartość potwierdzoną wysokim poziomem zadowolenia Klientów firmy, których jest już w Polsce 266.000. Taki partner jak Netia z pewnością przyciągnie innych dobrych sponsorów, zainteresowanych rozwojem klubu.

"Nie zamierzamy na co dzień zarządzać klubem i być w jego władzach. Za to odpowiedzialny jest zarząd i dyrekcja klubu, a my ... znamy się na telekomunikacji. Ograniczymy się do tworzenia pozytywnego wizerunku klubu na zewnątrz" - powiedział Jarosław Bochiński, Dyrektor Regionu Północnego Netia Telekom S.A.

Netia po raz kolejny pokazała, że pragnie wspierać zdrową konkurencję nie tylko w telekomunikacji. Rok 2000 jest kolejnym sezonem, w którym toruńska drużyna żużlowa “APATOR NETIA” godnie reprezentuje Netię na torach żużlowych całego kraju. Na początku lutego Netia została również oficjalnie ogłoszona kolejnym sponsorem drużyny rajdowej KRZYSZTOFA HOŁOWCZYCA.

Netia posiada 23 koncesje na świadczenie usług lokalnych, obejmujące 23% terytorium kraju, zamieszkiwane przez 13 mln ludzi. Netia posiada także ogólnokrajową koncesję na świadczenie usług internetowych i transmisję danych. W styczniu firma wygrała przetarg na świadczenie usług międzymiastowych , które udostępni Klientom na początku trzeciego kwartału br. Obecnie Netia oczekuje ogłoszenia wyników przetargu na świadczenie usług w Warszawie, do którego przystąpiła jako jedna dwóch firm.