Netia - pierwsza poczta głosowa i faksowa w polskiej sieci telefonii przewodwowej

Netia jako pierwszy operator sieci przewodowej od 1 lipca br. uruchamia dla swoich Klientów usługę Poczty Głosowej i Faksowej.

Klienci Netii mogą korzystać z poczty głosowej bezpłatnie - nie ma opłaty instalacyjnej ani dodatkowego miesięcznego abonamentu. W celu odsłuchania nowych wiadomości wystarczy wybrać *99. Każda skrzynka jest chroniona indywidualnym kodem dostępu, jednak w zależności od ustawień opcji osobistych, dla uproszczenia, można z kodu dostępu w ogóle zrezygnować.

W każdej chwili abonent może samodzielnie zadecydować, czy jego poczta głosowa będzie się zgłaszać w przypadku nie odbierania telefonu czy też w przypadku, gdy linia jest aktualnie zajęta, przy czym jedna możliwość nie wyklucza drugiej.

Netia - dostosowując konfigurację poczty głosowej i faksowej do szczególnych wymagań swoich Klientów - oferuje ją w dwóch wersjach: dla abonentów prywatnych oraz firm.