FotoKasa dla klientów Netii

Grono osób korzystających z FotoKasy czyli jedynej w Polsce usługi, umożliwiającej realizację przelewów poprzez skanowanie kodów 2D, dostępnej w  aplikacji Citi Mobile, powiększyło się o klientów firmy Netia. Od stycznia, prawie 20 tysięcy odbiorców faktur tego operatora, będących równocześnie klientami Citi Handlowy, może za pośrednictwem FotoKasy dokonywać płatności w oparciu o natywne funkcje telefonu komórkowego.

"FotoKasa to projekt, z którego jesteśmy szczególnie dumni. Udało nam się stworzyć unikatowe przełożenie najnowszych trendów bankowości mobilnej na codzienne korzyści dla klientów. Każdy z nas płaci faktury, dzięki FotoKasie proces realizacji płatności jest uproszczony – zamiast wizyty na poczcie, czy realizacji przelewem w systemie bankowości elektronicznej, wystarczy telefon komórkowy i CitiMobile." - mówi Adam Grabarczyk, Dyrektor Zarządzający w Biurze Bankowości Mobilnej Citi Handlowy.

"Wierzę, że klienci Netii, którym – dzięki współpracy z Citi Handlowy – zaoferowaliśmy dodatkową, bezpłatną usługę, otrzymali proste, funkcjonalne rozwiązanie, które ułatwia dokonywanie płatności w dogodnym dla nich momencie." – mówi Sławomir Bujnowski, Dyrektor Działu Należności i Usług Bilingowych Netia S.A.

FotoKasa jest kolejną innowacją w ramach aplikacji Citi Mobile, wprowadzoną w październiku zeszłego roku. Oparta jest o natywną technologię smartfonów, a dokładniej aparatów cyfrowych, jakie są w tych urządzeniach. Rozwiązanie to pozwala na skanowanie dwuwymiarowych kodów (2D), zawierających informacje dotyczące szczegółów przelewu, umieszczanych przez wystawiających faktury na rachunkach papierowych lub elektronicznych. Po zeskanowaniu, dane z kodu są weryfikowane i pojawiają się na zleceniu przelewu w aplikacji Citi Mobile. 

Jak zrealizować transakcję za pomocą Foto Kasy?

Krok 1: należy zalogować się do aplikacji Citi Mobile i kliknąć na ikonkę „Foto Kasa”,

Krok 2: trzeba zeskanować kod 2D z faktury papierowej lub ekranu monitora,

Krok 3: po weryfikacji szczegółowych informacji dotyczących przelewu (nazwa odbiorcy, numer rachunku odbiorcy płatności, kwota przelewu, tytuł), należy wybrać rachunek źródłowy, z którego powinna być dokonanan płatność,

Krok 4: aby zakończyć transakcjię trzeba kliknąć przycisk „potwierdzam”.

Jak realizować przelew za pomocą FotoKasy można zobaczyć na kanale Citi Handlowy na YouTube:

http://www.youtube.com/user/CitiHandlowy?feature=mhee#p/c/C82160B029D1092D

Również tam dostępny jest film o Bump to Transfer, czyli jak płacić przez "stuknięcie się" telefonami:

http://www.youtube.com/user/CitiHandlowy?feature=mhee#p/c/2/6uzHusNZsqs

Więcej informacji na temat bankowości mobilnej Citi Mobile można znaleźć na stronie http://www.citimobile.pl/ oraz na profilu Citi Mobile PL na Facebook i BLIP. O Programie Rabatowym i aktualnych promocjach przeczytać można na http://www.citihandlowy.pl/ oraz profilu Rabatowcy.pl na FB.

Bankowość mobilna Citi Mobile to jedna z trzech najlepszych propozycji na rynku według tygodnika Newsweeka (Ranking "Przyjazny Bank Newsweeka 2011").

***

O Netii:

Netia S.A. jest jednym z największych, a jednocześnie najszybciej rozwijającym się operatorem telekomunikacyjnym w Polsce. Dostarcza kompleksowe, zintegrowane i przyjazne użytkownikowi rozwiązania on-line.