Przełamujemy schematy w tworzeniu ofert telewizyjnych

Przełamujemy schematy w tworzeniu ofert telewizyjnych

Ponad rok często żmudnych negocjacji z praktycznie wszystkimi obecnymi w Polsce nadawcami (i nie tylko), zaowocował naprawdę przełomową ofertą telewizyjną. Netia jest jednym z pierwszych dostawców TV na świecie, któremu udało się wykonać tak duży krok w kierunku oczekiwanej przez wielu widzów telewizji a la carte. Na razie w tej formie dostępny jest jeden kanał, ale za to reszta z ponad 170 kanałów (w tym 56 w HD) znalazła się w kilkunastu pakietach tematycznych, które można dowolnie łączyć!

Przez pierwszy miesiąc można się zapoznać z całą ofertą (oglądać wszystkie dostępne kanały, płacąc minimalny abonament w wysokości 35 zł) i dopiero potem dowolnie skomponować własną TV. 

Wszystkie dostępne w ofercie kanały zostały pogrupowane w 16 pakietów tematycznych (np. Wiadomości, Muzyka, Sport i emocje, Styl Życia, Kino, Seriale, HBO HD, Canal+), zawierających od kilku do kilkunastu pozycji. Ponadto dostępny jest kanał a la carte – TV Republika. Ceny poszczególnych pakietów wynoszą od 5 zł do 35 zł. Pakiety można dowolnie łączyć. Jedynym stałym elementem każdej oferty jest pakiet „Na start” (kosztuje 15 zł miesięcznie), zawierający opłatę za dzierżawę Netia Playera – stanowiącego multimedialne serce domowej rozrywki – wraz z dostępem do 40 popularnych kanałów (w tym 7 w jakości HD) oraz szeregu aplikacji tj. TVN Player, Ipla, YouTube, TVP Sport, czy Kinoplex.

Najpóźniej na 3 dni przed końcem pierwszego okresu rozliczeniowego, klient powinien (za pomocą aplikacji na Netia Playerze lub w serwisie Netia on-line albo poprzez infolinię) dokonać wyboru pakietów, z których chce nadal korzystać. Można wybrać dowolną liczbą pakietów, jednak miesięczne opłaty nie mogą być niższe niż 35 zł miesięcznie. Jeśli wybór nie zostanie dokonany, Netia – na podstawie dotychczasowych zachowań danego użytkownika – dobierze pakiety w ramach minimalnej opłaty miesięcznej (wspomniane 35 zł). Klient ma w takiej sytuacji możliwość zmiany zaproponowanej przez operatora konfiguracji. W drugim miesiącu korzystania z usługi każdy klient może dokonać rekonfiguracji pakietów. W późniejszym okresie możliwe jest natomiast dokupienie kolejnych pakietów czy kanału a la carte.

Im bogatszą ofertę w ramach Telewizji Osobistej wybierze dany użytkownik, tym wyższy rabat otrzyma. Zakup pakietów za łączną kwotę 65 zł, premiowany jest rabatem w wysokości 5 zł. Maksymalny rabat wynosi natomiast aż 25 zł i jest udzielany tym, którzy wybiorą pełną ofertę.

Zakup Telewizji Osobistej jest możliwy wyłączenie wraz z usługą dostępu do internetu. Umowa zawierana jest na okres 24 miesięcy. Standardowa cena podstawowej oferty, na którą składa się dostęp do internetu Max20 i Telewizja Osobista z minimalnym abonamentem to 79,90 zł miesięcznie. Podstawowy pakiet Telewizji Osobistej z usługą Netia FOTON (super szybki dostęp do 50 Mb/s lub do 100 Mb/s) to tylko 89,90 zł miesięcznie.