„Uhahaj dziecko” - konkurs Netii i nadawcy Nickelodeon i Nick Jr
Wystartował kolejny konkurs Netii na Facebooku - „Uhahaj dziecko”. Tym razem przygotowany wspólnie z Nickelodeon i Nick Jr. Nagrody dla zwycięzców to żółte kombinezony SpongeBoba - bohatera uwielbianego przez dzieci serialu animowanego, oraz dźwiękomaty Nickelodeon. Na zgłoszenia organizatorzy czekają do 9 lipca br.
Po zakończeniu konkursu „Tajemniczy Milioner” przyszła pora na kolejną zabawę dla fanów Netii na Facebooku. Konkurs „Uhahaj dziecko” został przygotowany wspólnie z nadawcą kanałów dla dzieci Nickelodeon i Nick Jr.
Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy - poprzez aplikację na Facebooku Netii - dodać krótki film. Ma on pokazać radość dziecka, jego reakcję na wiadomość, że bohaterowie takich bajek, jak SpongeBob Kanciastoporty czy Pingwiny z Madagaskaru zagoszczą na ekranie jego telewizora. Filmy zamieszczane są na bieżąco w galerii konkursowej a internauci, poprzez głosowanie, wybiorą 10 najciekawszych spośród nich.
Zwycięzcy konkursu otrzymają żółte kombinezony SpongeBoba – głównego bohatera jednej z ulubionych bajek dla dzieci. Wyłonieni zostaną przez Jury Konkursu spośród 10 zgłoszeń, które otrzymają największą liczbą głosów internautów. Dodatkowo, do wygrania jest 14 dźwiękomatów Nickelodeon.
Konkurs trwa przez dwa tygodnie - od 18 czerwca do 9 lipca br.
Link do konkursu: https://www.facebook.com/netia.sa/app_1512449038975098
***
O Netii
Netia S.A. jest jednym z największych, a jednocześnie najszybciej rozwijających się operatorów telekomunikacyjnych w Polsce. Dostarcza kompleksowe, zintegrowane i przyjazne użytkownikowi rozwiązania on-line.