facebook web
Influencerzy w kampanii Netii

Influencerzy w kampanii Netii

Piętnastu influencerów, znanych z YouTube’a, bierze udział w kampanii promującej ofertę: „Internet z TV za 49,90 zł, niezmiennie” przez cały okres umowy. Przygotowane przez nich filmy obejrzało do tej pory ponad 2 miliony internautów.

9 marca br. ruszyła nowa kampania reklamowa Netii, której celem jest promocja usługi „Netia dla Ciebie” oraz jej sztandarowego pakietu: tv + Internet za 49,90 zł #niezmiennie przez cały okres trwania umowy, a nawet po zakończeniu kontraktu.

W działania promocyjne Netia zaangażowała 15 popularnych influencerów: m.in. Theunboxall, Ponki, Kuba Klawiter, Topowa Dycha, Poszukiwacz, Kolega Ignacy, Magda Bereda, Bartek USA, Mamiko, oraz Kapitan Alien, którzy opublikowali już swoje nagrania na YT.

Kolejne materiały pojawią się na kanałach AbstrachujeTV, „Dla pieniędzy”, „5 sposobów na, „Sprytne babki oraz „Historia bez cenzury.

- Zależy nam na dotarciu do osób, które mają zdecydowanie mniejszą styczność z reklamami emitowanymi w TV czy płatnych serwisach VOD, a wiedzę czerpią przede wszystkim z Internetu. Wybraliśmy influencerów, którzy zajmują się różnorodną tematyką – od technologii po historię - mówi Joanna Pędzińska, szefowa  komunikacji marketingowej B2C Netii. – Materiały współpracujących z nami twórców obejrzało już ponad 2 miliony osób  – dodaje Joanna Pędzińska.

W swojej kampanii Netia wykorzystuje również spoty w TV, na VoD i FB (30 i 8 sek.) oraz szereg działań z zakresu performance marketing. Wszystkie aktywności potrwają do końca kwietnia.

Link do oferty Netii: http://uslugi.netia.pl/niezmienny

 O Netii

Netia to jeden z największych polskich operatorów telekomunikacyjnych, część Grupy Cyfrowy Polsat. Dostarcza m.in. kompleksowe, przyjazne w użytkowaniu rozwiązania komunikacyjne on-line: szybki, stacjonarny dostęp do internetu, zaawansowane usługi transmisji danych oraz TV i multimedialną rozrywkę. Usługi Netii skierowane są do użytkowników prywatnych, firm oraz instytucji


Załączniki

Influencerzy w kampanii Netii.docx
Netia


Powiązane artykuły