facebook web
Netia Contact Center – rewolucja w obsłudze klientów

Netia Contact Center – rewolucja w obsłudze klientów

Netia Contact Center to pierwsza w Polsce usługa, która integruje w jednym miejscu wszystkie kanały komunikacji z klientami oraz wspiera zarządzanie relacjami w klientami (CRM), połączona z nielimitowanymi wychodzącymi połączeniami telefonicznymi. Usługa świadczona jest w modelu CCaaS (Contact Center as a Service). Jej wdrożenie jest szybkie i nie pociąga za sobą nakładów inwestycyjnych.

Netia poszerzyła swoją ofertę rozwiązań ICT z gamy NetiaNext o kolejną usługę, opracowaną z myślą o wsparciu efektywności sprzedaży i obsługi klientów przez firmy z sektora MŚP.

Netia Contact Center to prosta we wdrożeniu i obsłudze aplikacja do komunikacji z klientem w oparciu o interfejs webowy i mobilny, który w jednym widżecie integruje wszystkie popularne kanały komunikacji: stacjonarne i komórkowe połączenia głosowe, WEBRTC; SMS; czat, czat z fanpage FB (Messenger), e-mail. To również nielimitowane połączenia wychodzące na numery stacjonarne i komórkowe oraz aplikacja z przestrzenią dyskową do zapisu historii wszelkich interakcji z klientami.

Netia Contact Center, to odpowiedź na wymagania współczesnych konsumentów, którzy oczekują błyskawicznej i sprawnej obsługi niezależnie od kanału komunikacji. Trudno znaleźć lepsze narzędzie do szybkiego uzyskania przewagi nad konkurencją, dzięki zintegrowanej komunikacji z klientami. Co istotne, naszą usługę można wdrożyć błyskawicznie i to już od jednego stanowiska, bez ponoszenia praktycznie żadnych nakładów inwestycyjnychzapewnia Bożena Będkowska, Kierownik Produktu B2B w Netii.

Aplikacja Netia Contact Center, która jest integralną częścią usługi, zapewnia również mechanizmy do zarządzania zadaniami z wykorzystaniem bazy kontaktów, historii kontaktów i treści połączeń z każdego kanału komunikacji (np. zadanie z załączoną rozmową, polega na przesłaniu w zadaniu rozmowy z klientem jako opisu zadania do wykonania) i wiele innych dodatkowych funkcji.

Usługa Netia Contact Center powstała we współpracy z doświadczonym dostawcą tego typu systemów, polską firmą technologiczną Unified Factory, która dostarcza rozwiązania do automatyzacji procesów obsługi klienta do 21 krajów na całym świecie.  

Więcej informacji o usłudze Netia Contact Center znajduje się na stronie: https://biznes.netia.pl/pl/srednie-i-duze-firmy/produkty/komunikacja-i-promocja/komunikacja-dla-biznesu/netia-contact-center

O Netii

Netia to jeden z największych polskich operatorów telekomunikacyjnych, część Grupy Cyfrowy Polsat. Dostarcza kompleksowe, przyjazne w użytkowaniu rozwiązania komunikacyjne on-line dla użytkowników prywatnych, przedsiębiorców (B2C) oraz firm i instytucji (B2B).

Na rynku B2B Netia oferuje wszechstronne realizacje teleinformatyczne: od usług głosowych (tradycyjnych oraz IP), transmisji danych, dostępu do Internetu, po najnowocześniejsze rozwiązania zintegrowane, oparte o przetwarzanie w tzw. chmurze oraz zaawansowane usługi Centrum Danych.

Grupa Netia zatrudnia niemal 2 tys. osób w 70 lokalizacjach w całej Polsce. W skład Grupy Kapitałowej wchodzą m.in. Netia S.A., Internetia Sp. z o.o., Petrotel Sp. z o.o., TK Telekom Sp. z o.o.

Światłowodowa sieć szkieletowa, którą dysponuje Grupa Netia liczy ok. 20 tys. km i łączy sieci metropolitalne w ponad 50 miastach, a także zapewnia kilkanaście niezależnych połączeń międzynarodowych.

Liczba obiektów telekomunikacyjnych (są to m.in. budynki, szafy, kontenery, maszty), należących do Grupy Netia przekracza 30 tys., a liczba węzłów sieciowych (PoP) to ponad 81 tys. sztuk.

 


Załączniki

Netia_Informacja prasowa_Netia Contact Center - rewolucja w obsłudze klientów.docx
Netia-Contact-Center.jpg


Powiązane artykuły