Nowe promocje Netii na powrót z wakacji
Netia wprowadziła nowe oferty światłowodowego dostępu do internetu do 1 Gb/s z TIDAL lub HBO GO w cenie abonamentu i umową na zaledwie 9 miesięcy. Dostępne są też nowe pakiety Internet z TV z dostępem do kanałów premium, transmitujących większość lig piłkarskich (m.in. Polsat Sport Premium, Canal+) w bardzo atrakcyjnej cenie.
Specjalnie z myślą o osobach, które poszukują szybkiego, światłowodowego dostępu do internetu, ale - np. z powodu wynajmu – nie chcą wiązać z operatorem długoterminową umową, Netia ma nową ofertę z umową na zaledwie 9 miesięcy. Wybierając tę ofertę, klienci otrzymują nie tylko szybki, światłowodowy dostęp do internetu o prędkości pobierania danych nawet do 1 Gb/s (podstawowa opcja za 50 zł miesięcznie zapewnia pobieranie danych z prędkością do 150 Mb/s), ale również mogą wybrać bez dodatkowych opłat serwis muzyczny TIDAL lub dostęp do HBO GO.
Oferta dostępna jest w kilku wariantach prędkości łącza internetowego (150 Mb/s, 500 Mb/s, 1 Gb/s), a abonament (z wliczonym dostępem do TIDAL lub HBO GO) wynosi odpowiednio: 50, 70 i 90 zł. W pierwszym miesiącu, niezależnie od wybranego wariantu prędkości łącza, abonament wynosi 40 zł. Do każdego z wariantów klient otrzymuje, bez dodatkowych opłat, nowoczesny router WiFi. Aktywacja to wydatek 49 zł.
Do światłowodowego internetu (z TIDAL lub HBO GO) można dokupić kartę SIM Netia Mobile, z nielimitowanymi połączeniami, nielimitowanymi SMS/MMS oraz dostępem do internetu bez limitu danych za jedyne 30 zł miesięcznie.
- Głównymi adresatami oferty „Światłowód z TIDAL lub HBO GO” są studenci oraz, tak zwani, migranci zarobkowi, bo to głównie te grupy klientów poszukują szybkiego, stacjonarnego dostępu do internetu z krótką umową. Polecamy ją zwłaszcza tym, dla których krótki okres umowy ma znaczenie, a dostęp do najlepszej rozrywki (TIDAL lub HBO GO) jest dodatkową wartością. Promocja ważna jest do końca października – mówi Bartłomiej Gierszyn, Dyrektor Marketingu B2C w Netii.
Premium w zasięgu ręki
Netia uatrakcyjniała również ofertę pakietową (światłowodowy internet z usługą TV) z kanałami premium. Do dotychczasowych bestsellerowych pakietów: dla Kibica (m.in. z Polsat Sport Premium, Eleven Sports) i Kinomaniaka (m.in. z HBO HD), dodany został wariant z pakietem Canal+ Prestige.
Każdy z ww. pakietów (internet + TV) kosztuje, bez zmian 80 PLN miesięcznie, zawiera światłowodowy dostęp do internetu z prędkością pobierania danych do 150 Mb/s i ponad 100 kanałów TV (większość w HD). Przyspieszenie łącza internetowego do 500 Mb/s to dodatkowe 20 zł miesięcznie, a do 1 Gb/s 40 zł miesięcznie.
Dla najbardziej zagorzałych kibiców sportowych, a zwłaszcza piłki nożnej, Netia przygotowała jeszcze bogatszy pakiet internetu z TV, który obejmuje m.in. kanały Polsat Sport Premium, Eleven Sports i, nowość, Pakiet Canal+ Prestige w łącznej cenie 110 zł miesięcznie (z internetem do 150 Mb/s). Jest to wyjątkowa oferta, dzięki której klienci otrzymają dostęp do transmisji najlepszych lig w Europie – m.in. Ligi Mistrzów UEFA, ligi angielskiej, hiszpańskiej, włoskiej i oczywiście polskiej Ekstraklasy. Kupując te pakiety klienci przez pierwsze 3 miesiące, promocyjnie, nie będą opłacać abonamentu.
Sprzedaż nowych ofert światłowodowego dostępu do internetu do 1 Gb/s zostanie wsparta kampanią outdoorową na dworcach w dużych polskich miastach – Kraków, Wrocław, Łódź oraz w warszawskim metrze. Przygotowana została również kampania online, która startuje 21 sierpnia.
O Netii
Netia to jeden z największych polskich operatorów telekomunikacyjnych, część Grupy Cyfrowy Polsat. Dostarcza m.in. kompleksowe, przyjazne w użytkowaniu rozwiązania komunikacyjne on-line: szybki, stacjonarny dostęp do internetu, zaawansowane usługi transmisji danych oraz TV i multimedialną rozrywkę. Usługi Netii skierowane są do użytkowników prywatnych, firm oraz instytucji.