Netia Incident Monitoring - monitoring infrastruktury bezpieczeństwa IT

Netia Incident Monitoring - monitoring infrastruktury bezpieczeństwa IT

Z myślą o firmach i instytucjach, które posiadają lub chcą wdrożyć w swoich sieciach rozwiązania z zakresu bezpieczeństwa IT oparte na technologii firmy Fortinet (Managed UTM, FortiGate), Netia rozbudowała ofertę w obszarze usług bezpieczeństwa teleinformatycznego o usługę Netia Incident Monitoring.

Netia Incident Monitoring to usługa bezpieczeństwa IT, która zapewnia całodobowy monitoring bezpieczeństwa i automatycznie informuje klientów o zidentyfikowanych incydentach bezpieczeństwa IT. Usługa działa w modelu subskrypcyjnym, w środowisku wirtualnym (brak nakładów inwestycyjnych po stronie klienta) w obrębie infrastruktury sieciowej najpopularniejszego w Polsce dostawcy rozwiązań bezpieczeństwa sieciowego, firmy Fortinet.

- Zagrożenie cyberatakami dotyczy w takim samym stopniu instytucji i firm praktycznie każdej wielkości. Co więcej, dla część podmiotów zapewnienie mechanizmów cyberbezpieczeństwa i całodobowego monitorowania incydentów bezpieczeństwa jest lub wkrótce będzie obowiązkiem, wynikającym ze zmian w prawie, w związku z dyrektywą NIS2. To właśnie do tego typu firm i instytucji kierujemy usługę Netia Incident Monitoring, która w sposób efektywny kosztowo, już za kilka tysięcy złotych miesięcznie, pozwoli spełnić wymagania nałożone przez ustawię o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa oraz podnieść bezpieczeństwo infrastruktury IT – powiedział Mariusz Nowak, Kierownik ds. Rozwoju ICT w Netii. 

Za świadczenie usługi (w trybie 24/7/365) odpowiada kilkunastoosobowy zespół ekspertów ds. cyberbezpieczeństwa, pracujący w dwóch niezależnych ośrodkach Security & Network Operations Center Grupy Netia w Warszawie i Katowicach.

W zależności od wybranego wariantu, usługa oprócz bieżącego monitoringu zagrożeń, zapewnia również warstwę analityczno-raportową, umożliwiającą konsultacje wykrytych zagrożeń z ekspertami Netii.

Więcej informacji o dostępnych wariantach i funkcjonalnościach usługi Netia Incident Monitoring z linii zaawansowanych rozwiązań ICT NetiaNext, znajduje się na stronie: https://www.netia.pl/pl/srednie-i-duze-firmy/produkty/bezpieczenstwo/netia-incident-monitoring

O Netii:

Netia jest jednym z największych polskich operatorów telekomunikacyjnych, częścią Grupy Polsat Plus. Na bazie nowoczesnej, wydajnej infrastruktury i dzięki wysokim kompetencjom zespołu pracowników, dostarcza klientom indywidualnym, przedsiębiorstwom i instytucjom kompleksowe usługi komunikacyjne oraz multimedialne on-line.

Klienci biznesowi znajdą w ofercie Grupy Netia m.in. najwyższej jakości usługi dostępu do internetu, transmisji danych, komunikacji głosowej, komunikacji zintegrowanej oraz szereg zaawansowanych rozwiązań ICT (NetiaNext), opracowanych z myślą o usprawnieniu procesów i zwiększeniu efektywności.

Netia jest też jednym z czołowych dostawców rozwiązań chmurowych w Polsce oraz właścicielem 5 Data Center zlokalizowanych w Krakowie, Warszawie i okolicach. Zapewnia też pełną gamę rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, z Security Operation Center (SOC) włącznie.