Jakie informacje o Tobie przetwarzamy i dlaczego Używamy plików cookie lub podobnych technologii w celu zapewnienia Ci dostępu do serwisu, usprawniania jego działania, profilowania i wyświetlania treści dopasowanych do Twoich potrzeb. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia plików cookie lub podobnych technologii poprzez zmianę ustawień prywatności w przeglądarce bądź aplikacji lub zmianę ustawień swojego konta w serwisie. Pamiętaj, że zmiana ta może spowodować brak dostępu do serwisu lub niektórych jego funkcji .
Dane osobowe dotyczące korzystania z serwisu, w tym zapisywane i odczytywane z plików cookie lub podobnych technologii będą przetwarzane w celu zapewnienia dostępu do serwisu, w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach wewnętrznych związanych ze świadczeniem usług oraz prowadzeniem działalności gospodarczej, w tym dowodowych, analitycznych i statystycznych, wykrywania i eliminowania nadużyć oraz w celu wykonywania obowiązków wynikających z przepisów prawa. Administratorem Twoich danych osobowych jest Netia S.A., ul. Poleczki 13, 02-822 Warszawa. Jako administrator dbamy o to, żeby Twoje dane były przetwarzane zgodnie z prawem i bezpieczne.
Twoje prawa Przysługuje Ci prawo do dostępu do danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, sprostowania oraz cofnięcia zgód w każdym czasie.
Sprawdź szczegóły Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnień, informacje dotyczące plików cookie lub podobnych technologii, w tym dotyczące możliwości zarządzania ustawieniami prywatności, znajdują się w Polityce prywatności
Czy chcesz otrzymywać dopasowane do Ciebie treści naszych partnerów? Za Twoją zgodą dostęp do informacji o korzystaniu przez Ciebie z naszego serwisu mogą mieć nasi partnerzy, którzy wykorzystują pliki cookie lub podobne technologie do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści. Jeśli chcesz otrzymywać dopasowane do Ciebie treści, zaznacz poniższą zgodę.
Zgoda jest dobrowolna, nawet jeśli jej nie wyrazisz, możesz nadal korzystać z serwisu.
Wyrażam zgodę na przechowywanie lub uzyskiwanie dostępu do informacji przechowywanej w moim urządzeniu przez partnerów Netia S.A. oraz na przetwarzanie Netia S.A. i partnerów danych osobowych dotyczących korzystania z serwisu, w celach marketingowych tych partnerów, w tym na profilowanie i wyświetlanie treści dopasowanych do moich potrzeb.
Przypominamy: W każdej chwili możesz zmienić zdanie i wycofać wyrażoną wcześniej zgodę poprzez zmianę ustawień prywatności, znajdujących się w Polityce Prywatności . Pamiętaj jednak, że wycofanie zgody nie działa wstecz i obowiązuje od momentu jej wycofania.
Szczegóły: Więcej na temat zasad przetwarzania Twoich danych, w tym Zaufanych Partnerów i zarządzania ustawieniami prywatności, znajdziesz w: Polityce Prywatności .
Drogi użytkowniku
Nie wyraziłeś zgody na zbieranie danych o Twojej aktywności na naszych stronach. Potrzebujemy twojej zgody, aby lepiej dopasować treści do Twoich potrzeb.
Wszystkie zbierane przez nas dane są u nas bezpieczne, a Ty masz prawo w każdej chwili wycofać swoją zgodę na podstronie Polityka Prywatności
Netia SA otrzymała potwierdzenie certyfikatu ISO 9001:2000
23 kwietnia 2008 system zarządzania firmy Netia SA uzyskał potwierdzenie certyfikacji ISO 9001:2000 w zakresie projektowania i świadczenia usług telekomunikacyjnych.
Pierwszą certyfikację ISO Netia otrzymała w 2005 roku i od tego czasu utrzymuje wysoki poziom systemu zarządzania jakością w projektowaniu i świadczeniu usług telekomunikacyjnych odpowiadający normom ISO. Obecny certyfikat utrzymuje swoją ważność do 7 kwietnia 2011 roku.
„Certyfikat ISO dla Netii jest najlepszym potwierdzeniem najwyższej jakości dostarczanych przez nas usług oraz dbałości o klienta” – Mirosław Godlewski, Prezes Zarządu Netii – „Ponadto stale staramy się podnosić standardy naszej pracy aby móc dostarczać atrakcyjne i innowacyjne usługi.”
ISO 9001:2000 jest międzynarodową normą, określającą wymagania dla systemów zarządzania jakością w organizacjach. Szczególnie kładzie nacisk na zrozumienie i spełnienie wymagań klienta oraz przyjęcie podejścia procesowego, a także stałe doskonalenie realizowanych procesów.