content="summary_large_image">

W czym Ci mogę pomóc Kliencie?

Czy zdarzyło się Wam odebrać telefon od przedstawiciela firmy, której jesteście klientami z pytaniem: „W czym mogę Pani/Panu pomóc?", a dzwoniący nie chciał Wam niczego sprzedać, nie poganiał z płatnościami, dzwonił naprawdę tylko w celu udzielenia pomocy i wysłuchania uwag? Jeśli nie to znaczy, że akurat do Ciebie nie mieliśmy jeszcze okazji zadzwonićSmile

Chcąc podnieść satysfakcję naszych klientów, staramy się wyprzedzić Wasze potrzeby i nie czekać aż sami do nas zadzwonicie z jakimś problemem czy pytaniem. Oferujemy profesjonalną pomoc i możliwość szybkiego załatwienia sprawy bez interwencji z Waszej strony. A przy okazji, dajemy możliwość podzielenia się swoją opinią na temat jakości naszych usług i obsługi.

Telefonami z pytaniem „W czym mogę Pani/Panu pomóc?” zaskoczyliśmy do tej pory ok. 2000 klientów. Piszę, że zaskoczyliśmy, bo na początku rozmowy często spotykamy się z niedowierzaniem i pytaniami typu "czy aby na pewno dzwonicie bez powodu?" lub  "czy naprawdę nie chcecie mi czegoś sprzedać?". W sumie jednak aż 95 proc. osób, do których zadzwoniliśmy odebrało kontakt z naszej strony pozytywnie a 15 proc. osób było tą inicjatywą wręcz zachwyconych! Zachęceni takim odbiorem postanowiliśmy tę akcję kontynuować.
 
Jaka byłaby Twoja rekcja na taki telefon? Myślisz, że akcja jest dobrym pomysłem?

bgimage