Czekamy na Twoje propozycje
Klientomania nabiera rumieńców. Podczas przeprowadzonych badań fokusowych (rozmawialiśmy z osobami z różnych miast, w różnym wieku, zarówno z klientami Netii, jak i klientami innych operatorów) dowiedzieliśmy się sporo o nas samych
Netia nie ma jednolitego wizerunku, jeśli chodzi o poziom obsługi klientów – obok pozytywnych opinii pojawiają się też negatywne. Wyznaczyliśmy sobie więc za zadanie ujednolicić Państwa opinie o nas na wyłącznie pozytywne i postawić na jakość obsługi klienta!
Klienci opowiadając o oczekiwaniach wobec idealnego operatora głównie zwracali uwagę na sprawny kontakt i efektywną obsługę. Za istotną uważają również partnerskie relacje pomiędzy klientem a firmą, brak interwencji ze strony klienta oraz coś co mi się najbardziej spodobało…
"Jako klient chciałbym się czuć, jak to drzewko, trzymane w spracowanych dłoniach…
…Spokój i harmonia. Zero problemów z operatorem. Dbałość o klienta i dobra energia…"
A co Ty o tym sądzisz? Jak Twoim zdaniem powinniśmy się dla Ciebie zmieniać? Swoje pomysły umieść w komentarzu a my z przyjemnością się z nimi zajmiemy, aby się dla Was zmienić!
Wierze, że mogę na Was liczyć! Czym byłaby Klientomania bez opinii samych zainteresowanych?