Nowa, bardziej intuicyjna faktura
Usługi świadczone przez operatorów telekomunikacyjnych są dość skomplikowane do fakturowania. Z tego powodu dotychczas wielu klientów, szczególnie w przypadku pierwszych faktur, dość często kontaktowało się z nami w celu wyjaśniania wątpliwości. Sytuacja w naszej firmie nie była odosobniona. Podobnie jest w przypadku innych operatorów.
Dlatego kilka miesięcy temu – w ramach Klientomanii - zabraliśmy się za opracowanie nowego wzoru faktury, w który zaangażowaliśmy również sporą grupę naszych Klientów.
Zmieniliśmy wygląd tego dokumentu, stawiając na proste nazewnictwo, dopasowane do usług i segmentu Klienta oraz bardzo czytelne rozmieszczenie i pogrupowanie poszczególnych informacji. Nowa faktura jest bardzo przejrzysta bez względu na to jakie i ile usług Klient u nas posiada.
Oprócz „standardowych” usprawnień nowa faktura zawiera również kilka „smaczków”, niespotykanych lub rzadko spotykanych w tego typu dokumentach innych firm, tj:
- dziurki, które zostały rozmieszczone tak, aby dokument można było wpiąć do segregatora zarówno po wykorzystaniu druku zapłaty, jak i wtedy, gdy dokonuje się płatności bez jego użycia,
- wydzielone miejsce do komunikacji Netia – Klient, gdzie możemy umieścić np. rysunek przedstawiający rozliczanie pro-raty, czy przekazać informacje o ważnych dla klienta zmianach.
- niezadrukowana 1/3 pola do komunikacji na fakturach biznesowych, po to by księgowe miały gdzie umieszczać własne notatki
Wysyłkę faktur w nowym kształcie rozpoczęliśmy w ubiegłym tygodniu, więc niektórzy klienci mieli okazję się już z nimi zapoznać. Pierwsze wnioski są bardzo budujące, od razu bardzo znacząco spadała liczba telefonów z pytaniami o faktury!
O innych inicjatywach projektu Klientomania, który obchodzi w marcu pierwsze urodziny, piszemy w informacji prasowej.