Najszybsze łącza również dla obecnych klientów
Kilka tygodni temu pisałem o bardziej elastycznych zasadach korzystania z Gwarancji Ceny i zmiany oferty na aktualnie obowiązującą promocję w trakcie trwania umowy na czas określony. Było to jednak przed wprowadzeniem opcji 10 Mb/s oraz 20 Mb/s w super cenie 69 zł/miesięc.
Jak można się było spodziewać, natychmiast pojawiły się pytania, czy z tym najszybszych łączy również będzie można skorzystać, będąc związanym z Netią umową terminową.
Dzisiaj już oficjalnie mogę powiedzieć - TAK, można przejść na wyższą prędkość!
Propozycja jest prosta i łatwa, jak na elastyczną i ogarniętą KLIENTOMANIĄ firmę Netia, przystało:
Klient, który chce skorzystać z przepływności 10 Mb/s lub 20 Mb/s powinnien przejść na obecną promocję i jednocześnie zawrzeć umowę na 24 miesiące liczone od dnia zawarcia aneksu. Jest to rozwiązanie dostępne nawet dla tych klientów, którzy są z Netią dopiero od niedawna.
Zmiany na ofertę Superszybki Internet (10 Mb/s lub 20 Mb/s) można dokonać na dwa sposoby:
- wypełniając formularz zgłoszeniowy na stronie http://www.netia.pl/oferta_dla_domu,info,152.html (na podstawie zgłoszenia, skontaktujemy się z klientem w ciągu 7 dni)
- dzwoniąc na infolinię (801 802 803), gdzie zmiana oferty odbywa się podczas rozmowy z naszym konsultantem.
W związku ze spodziewanym dużym zainteresowaniem ze strony klientów - w celu usprawnienia obsługi zamówień na łącza o wyższych przepływnościach - w telefonicznym centrum obsługi klienta powstał specjalny zespół konsultantów, których zadaniem jest sprawna obsługa tego typu zgłoszeń (połączenie po wybraniu najpierw cyfry 2 - "Obsługa Klienta", a następnie 5 - "Superszybki Internet 10, 20 Mega").
Warunkiem skorzystania z promocji jest istnienie możliwości technicznych świadczenia zamawianej przepustowości.