content="summary_large_image">

Firma przyjazna klientom (również tym, którzy chcą mieć stałe IP:)

Dotychczas na blogu tematykę, związaną z obsługą Klienta miała pod opieką Renata Filipek-Baryłowska, będąca jeszcze do niedawna Dyrektorem Obsługi Klienta. Renacie zostały jednak powierzone nowe obowiązki (została Dyrektorem Zarządzającym Rynkiem Klientów Korporacyjnych), dlatego to mnie (z tytułu kierowania projektem Klientomania) przypadł zaszczyt blogowaniaSmile

Na powitanie chciałbym się podzielić dwiema (dobrymi) informacjami.

Pierwsza to (trochę spóźniona, ale lepiej późno niż wcaleWink) informacja o zdobyciu przez Netię godła „Firma Przyjazna Klientowi”, przyznanego przez Fundację Obserwatorium Zarządzania. Celem tego przedsięwzięcia jest promowanie wysokiej jakości obsługi Klientów i skuteczności realizowania założeń polityki zarządzania relacjami z Klientem. Podstawą przyznania certyfikatu były szczegółowych wywiadów z losową grupą kilkuset Klientów, audyt wewnętrzny i badania Myster Client, podczas których pracownicy Instytutu wykonywali telefony na infolinię, sprawdzając standardy rozmowy telefonicznej. Nasi Klienci, jak i Instytut ocenili każdy z tych elementów na bardzo wysokim poziomie. Nie obyło się również bez słów krytyki, ale my się jej akurat nie boimy a każda uwaga jest dla nas cenniejsza niż złoto.

Druga informacja to swego rodzaju potwierdzenie pierwszej. Na naszym blogu i różnych forach dyskusyjnych pojawiały się narzekania i prośby o uzupełnienie oferty Netii dla klientów indywidualnych o możliwość zakupu stałego adresu IP.

Jest to na tyle niszowa usługa, że jej wprowadzanie do oferty nie ma ekonomicznego uzasadnienia, ale poradziliśmy sobie z tym inaczej. Najważniejsze, że się da!Smile Jak?

Klient indywidualny Netii, który chce skorzystać ze stałego adresu IP (a nawet podsieci do 8 adresów IP) może przejść na aktualną ofertę dla małych i średnich firm (cenowo bardzo zbliżona do tej dla klientów indywidualnych).

Posiadając w Netii pakiet usług lub decydując się na dokupienie drugiej usługi można wybrać:

- internet oraz telefon w taryfie biznesowej i wtedy otrzymać obie usługi na warunkach pakietowych lub

- przejść na internet w ofercie biznesowej a telefon w ofercie dla klientów indywidualnych (na dwóch osobnych umowach, ale jednej fakturze) i wtedy otrzymać warunki cenowe jak dla usług pojedynczych.

bgimage