Klienci korporacyjni bardzo chętnie polecają nasze usługi
Parę tygodni temu, we wpisie Klienci najchętniej polecają nasze usługi (na sieci własnej) chwaliliśmy się bardzo wysokimi wynikami badań (przeprowadzanych przez niezależną firmę), mówiących o wskaźniku rekomendacji usług Netii wśród klientów indywidualnych, szczególnie tych podłączonych na bazie naszej własnej infrastruktury. W całym procesie zmiany, który zapoczątkowaliśmy ponad 3 lata temu pod szyldem Klientomanii, pamiętaliśmy również o Klientach biznesowych. Wyniki w tym segmencie są również bardzo dobre, dlatego chciałbym się nimi teraz z Wami podzielić.
Wskaźnik polecalności usług Netii (z ang. Net Promoter Score - NPS) wśród Klientów korporacyjnych (duże firmy i administracja publiczna) wynosi +20! Oznacza to, że 40 proc. Klientów jest skłonnych w sposób aktywny doradzać korzystanie z usług Netii innym, a pozostali Klienci są po prostu zadowoleni, ale być może jeszcze na tyle, aby być naszymi aktywnymi ambasadorami. Ale obiecuję że i to zmienimy!;)
Podobnie jak i w przypadku klientów indywidualnych, porównaliśmy się zarówno z naszą główną konkurencją, jak i rynkiem. W obu przypadkach wypadamy dużo a czasami nawet o niebo lepiej od konkurencji.
Oprócz samego wskaźnika NPS, monitorujemy również wiele innych obszarów. Wyniki jakie w nich osiągamy potwierdzają, że wysoki wskaźnik polecalności, jest bardzo silnie skorelowany z dużą sprawnością operacyjną. Szczególnie cieszą nas bardzo dobre (od 81 do 96 proc. ocen pozytywnych) wyniki w obszarach tak ważnych dla klientów biznesowych jak wysoka jakość usług, niezawodność i bardzo dobra relacja tych wskaźników do ceny, które są często głównymi kryteriami wyboru Operatora.