content="summary_large_image">

Pierwsze reakcje na nasz nowy wizerunek

Wieczorem 31 marca w hali Expo w Warszawie przedstawiliśmy nową koncepcję marki Netia. Wśród przybyłych na to wydarzenie byli m.in. przedstawiciele administracji publicznej, dziennikarze, analitycy, eksperci branżowi oraz spore grono naszych partnerów.

Jeśli jesteście ciekawi co na temat nowego wizerunku Netii sądzą m.in. najważniejsi decydenci rynku telekomunikacyjnego (Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej, Wiceminister Infrastruktury) oraz eksperci branżowi, zapraszam do obejrzenia krótkiego reportażu z imprezy.

Myślę, że powyższy materiał pozwoli też lepiej zrozumieć całą koncepcję osobom, które są jej krytykami. Czy to z powodu naszego rozstania z Tomaszem Kotem (i zastąpienia go ludźmi z Instytutu Netii), czy niezrozumienia całkowicie nowatorskiego rozwiązania z brakiem stałego logo (statyczne koło, złożone z różnokolorowych kropek nie jest de facto logo Netii).

Chciałbym jednocześnie zaznaczyć (w imieniu swoim oraz koleżanek i kolegów), że z pokorą przyjmujemy wszystkie opinie. Najważniejsze, że temat wzbudza emocje! A ponieważ wiem co będzie dalej, jestem przekonany, że w kolejnych tygodniach i miesiącach - gdy będziemy odkrywać kolejne elementy naszej rewolucyjnej zmiany - nawet obecni zagorzali krytycy zmienią zdanieSmile

bgimage