Trans z DJem Kotem z nagrodą
Dobrych newsów przed Świętami nigdy za wiele Nasza reklama z 2011 roku, "Trans w Netii", z doskonałą rolą Tomasza Kota jako DJa, wygrała konkurs Spoters w kategorii "W zasięgu".
Nagroda cieszy nas tym bardziej, że nasz spot w finale wygrał z trzema spotami zgłoszonymi przez TP (Neostrada - "Serce i Rozum: Ustrzyki", Pakiety - "Serce i Rozum: Oczy", Plany telefoniczne - "Serce i Rozum: Julian") oraz jednym zgłoszonym przez operatora sieci Plus ("Mumio - Web Niejadek").
http://www.youtube.com/watch?v=Gp2RnMlqq7Q&feature=relmfu
Spoters to jedyny w Polsce konkurs, w którym wszystkie zgłoszone reklamy badane są przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych pod względem atrakcyjności przekazu. Nagroda główna - kampania telewizyjna - przyznawana jest przez młodzież, do której skierowana jest reklama. Celem konkursu Spoters, który na stałe już wpisał się w kalendarz nagród reklamowych w Polsce, jest wyłonienie kreacji, które naprawdę zapisują się w pamięci odbiorców. Więcej na temat samego konkursu znajdziecie na www.spoters.com.pl.