Wiosenny powiew w Netia online
Jednym z ważniejszych kanałów kontaktu z naszymi klientami jest nasz kliencki serwis internetowy www.netiaonline.pl. Rola tego serwisu rośnie w miarę wzrostu bazy naszych klientów, korzystających z elektronicznych faktur (EOF oraz e-faktura). Obecnie aż 31 proc. naszych klientów nie korzysta już z faktur papierowych. Wśród klientów, użytkowników naszego dostępu do internetu jest to już ponad 60 proc.!
Dostaliśmy od Was wiele informacji na temat tego, co moglibyśmy zrobić, aby serwis był bardziej prostszy i łatwiejszy w użytkowaniu. W związku z tym przygotowaliśmy paczkę zmian, które - mamy nadzieję - spotkają się z pozytywnym odbiorem. Właśnie udostępniliśmy nowe, odświeżone i przede wszystkim bardziej przyjazne użytkownikom oblicze www.netiaonline.pl.
Mniejszym lub większym zmianom uległ praktycznie cały serwis. Najbardziej zmieniło się okno logowania. Odseparowaliśmy logowanie za pomocą numeru konta Abonenta i PINu oraz Nazwą użytkownika i Hasła, a także uprościliśmy i ułatwiliśmy sposoby odzyskiwania zapomnianych danych identyfikacyjnych. Zmieniona została też struktura menu, ale najlepiej będzie jak sprawdzicie to sami