content="summary_large_image">

Formularze kontaktowe w serwisie Netia Online

Część z Was już pewnie zauważyła, że udostępniliśmy kolejną elektroniczną formę kontaktu. Teraz z poziomu serwisu Netia Online (NOL) - oprócz Live Chat czy Skype - można się z nami skontaktować poprzez formularze kontaktowe. Formularze dostępne są dla każdego klienta zalogowanego w serwisie netiaonline.pl.
 
Formularze dostępne są w zakładce „Kontakt”. Oprócz możliwości utworzenia nowego zgłoszenia, istnieje możliwość śledzenia historii kontaktów oraz wglądu do korespondencji online. Formularze pogrupowane są w 3 główne obszary tematyczne:
- Informacje ogólne
- Obsługa techniczna
- Przedłużenie umowy (widoczne dla osób, którym kończy się umowa)

Wystawiając zgłoszenie, jako osobę zgłaszającą można wybrać jedną ze zdefiniowanych już osób kontaktowych lub wskazać nową osobę kontaktową dla danego zgłoszenia. Co ważne, istnieje też możliwość załączania plików.
W sekcji "Historia kontaktów" Klient ma wgląd do wszystkich wysłanych formularzy wraz z udzielonymi przez konsultantów Netii odpowiedziami.

Formularze działają już od pewnego czasu, pojawiły się pierwsze zgłoszenia, również pierwsze uwagi i opinie dotyczące ergonomii i wyglądu. Ponieważ cały czas się zmieniamy, zakładam, że również ten element będziemy ciągle doskonalićSmile


bgimage