content="summary_large_image">
COT od kuchni, czyli z wizytą w Katowicach

COT od kuchni, czyli z wizytą w Katowicach

Kilka dni temu odwiedziłem swoich (prze)sympatycznych kolegów i koleżanki w naszym katowickim oddziale. Oddział w Katowicach, to jedno z naszych większych biur regionalnych. Pracuje tu wiele osób z różnych departamentów Netii, ale najwięcej z Departamentu Obsługi Klienta, a konkretnie Centrum Obsługi Technicznej (w skrócie COT) oraz Centrum Obsługi Biznesu (w skrócie COB).

Konsultanci Centrum Obsługi Technicznej - któremu szefuje Michał Niechciał - stanowią 2. linię wsparcia technicznego dla naszych klientów indywidualnych. Zajmują się m.in. obsługą zgłoszeń awarii (CTT, czyli Customer Trouble Ticket), pomagają w aktywacji usług, konfiguracji usług i sprzętu oraz odpowiedają na inne, bardziej skomplikowane zgłoszenia techniczne. Z kolei zespoły konsultantów Centrum Obsługi Biznesu, pracujących w Katowicach, zajmują się kompleksową (finansową i techniczną) obsługą klientów biznesowych różnej wielkości.  

W katowickim Contact Center jest też dział, którego zadaniem jest obsługa zgłoszeń trafiających do nas mailowo (z formularza kontaktowego na www dla obecnych klientów), poprzez NOL (Netia OnLine) oraz obsługę poprzez Live Chat'a.   

I tu szybki konkurs: pierwsze 3 osoby, które podadzą prawidłową, slangową nazwę tego ostatniego działu otrzymają ode mnie sympatyczny i użyteczny gadżet firmowy:) Każdy kto obejrzy powyższy film (i uważnie go posłucha), bez trudu znajdzie odpowiedź:) Z oczywistych względów nasi pracownicy nie mogą brać udziału w konkursie.

bgimage