content="summary_large_image">
Ślęza i Legnica, to tu wykuwa się najlepsza obsługa Klientów

Ślęza i Legnica, to tu wykuwa się najlepsza obsługa Klientów

Kontunując cykl filmowy pod roboczą nazwą "Grupa Netia od kuchni" (w której prezentowałem już m.in. nasz główny host, czyli obiekt centralowo-serwerowy w Warszawie oraz lokalizacje w Łęcznej czy Katowicach, w których odbywa się znaczna część procesów związanych z obsługą naszych Klientów), mam przyjemność zaprezentować w jednym filmie aż 2 lokalizacje - podwrocławką Ślęzę oraz oddaloną kilkadzisiąt kilometrów od Wrocława - Legnicę. Spoiwem łączącym te lokalizacje jest Magdalena Gałwa - Gruszka, Dyrektor Centrum Obsługi Klientów Indywiadualnych w Grupie Netia. To Magda, wraz z Łukaszami (Łukasz Surażyński, kierownik Centrum Obsługi Klienta w Ślęzie oraz Łukasz Brzeżański, koordynator Centrum Obsługi Klienta w Legnicy, zaprezentowanej w 2. części filmu), oprowadziła nas po tych dwóch telecentrach (a właściwie Contact Centers).

Obie te lokalizacje przejęliśmy wraz z Telefonią Dialog. W ramach dążenia do zapewniania jak najwyżego poziomu obsługi, po pewnych zmianach organizacyjnych i powiększeniu zespółów, przekazaliśmy tam znaczną część obsługi Klientów Netii.  

Zapraszam do obejrzenia filmu. Dla miłośników "technikaliów" też jest coś miłego, w pewnym momencie zwiedzamy również serwerownię, w której znajduje się tzw. headend telewizji cyfrowej...

 

 

bgimage