Uderz w stół, a nożyce się odezwą
Uderz w stół a nożyce się odezwą... Tak właśnie skojarzył mi się wpis, podpisany nazwiskiem Wojciecha Jabczyńskiego, rzecznika Orange, w którym krytykowane są nasze informacje o wysokim poziomie wskaźniaka polecalności (NPS), zarówno wśród klientów korporacyjnych, jak i użytkowników internetu na naszej własnej sieci.
Ale na poważnie. Pełna zgoda. Mniej demagogii, więcej liczb. My te liczby pokazujemy. A Orange? Cóż...
Badania, na które się z dumą powołujemy robi dla nas zewnętrzna firma (Ipsos) a Klienci, z którymi się kontaktujemy nie wiedzą na czyje zlecenie badanie jest przeprowadzone. I chyba o to chodzi? Porównujemy się w ramach jednorodnej próby i jednorodnego badania, nie chcę więc odnosić się do innych pomiarów.
I na koniec, bardzo nas cieszy, że wszystkim nam zależy na ciągłym doskonaleniu i podnoszeniu jakości usług. Skorzystają na tym Klienci. I to jest w tym najważniejsze.