content="summary_large_image">
WIFI narzędziem rekrutacji... młodych olimpijczyków

WIFI narzędziem rekrutacji... młodych olimpijczyków

WIFI to tylko bezprzewodowy dostęp do internetu czy raczej oryginalne narzędzie promocyjne? Takie pytanie należałoby sobie zadać obserwując coraz częstsze wykorzystanie hot spotów WiFi, nie tylko do surfowania po Internecie, ale także (a może przede wszystkim) do promocji własnej marki.

Na dość ciekawe zastosowanie usługi Netia WiFi do promocji nowej strony www i klubowego fanpejdża zdecydował się Warszawski Gimnastyczny Klub Sportowy Legia, podczas odbywającego się w ostatni weekend Pikniku Olimpijskiego, czyli największej w Polsce imprezy sportowo - rekreacyjnej.

Celem wydarzenia była promocja sportów młodzieżowych, szczególnie tych olimpijskich, dlatego organizatorom zależało szczególnie na tym, by przybliżyć uczestnikom pikniku jak najwięcej informacji o promowanej dyscyplinie i reprezentujących ja zawodnikach.

Jako, że klub nie dysponuje dużym budżetem marketingowo-promocyjnym wykorzystane zostały dość standardowe narzędzia poza jednym: na stoisku klubu został zorganizowany „Konkurs wiedzy o Gimnastyce Artystycznej”. O ile sam konkurs nie był może czymś bardzo nietypowym - bo inne dyscypliny olimpijskie również miały podobne – o tyle nietypowy był fakt,  że przy mało popularnej dyscyplinie odpowiedzi właściwie nikt nie znał, ale… mógł je łatwo odnaleźć po zalogowaniu się do hot spota GWKS Legia.

Spersonalizowany Captive Portal umożliwiał zalogowanie się, albo poprzez podanie adresu email, albo też z wykorzystaniem konta na FB. Po zalogowaniu uczestnik konkursu trafiał na stronę klubową, gdzie w różnych zakładkach można było wyszukać poprawne odpowiedzi. Atrakcyjne nagrody spowodowały, że uczestników zabawy była cała masa. Przy okazji można było polubić klubowy fanpejdż i zapisać się na zajęcia do klubu.

Jak się dowiedzieliśmy ilość odwiedzin strony www klubu po tym evencie wzrosła o blisko 40 proc., co błyskawicznie przełożyło się pozytywnie na prowadzoną rekrutację młodych talentów.

Akcja była przy tym bardzo tania. Organizatorom użyczyliśmy na czas pikniku rozwiązanie, które od kilku miesięcy oferujemy m.in. klubom, restauracjom czy salonom fryzjerskim o nazwie Netia WIFI dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw.

 

 

bgimage