content="summary_large_image">
Nasi specjaliści wspierają infolinię NFZ

Nasi specjaliści wspierają infolinię NFZ

Oblężonej infolinii Narodowego Fundusz Zdrowia od ubiegłego tygodnia pomaga swoiste „pospolite ruszenie”, do którego zaciągnęło się również, na ochotnika, kilkudziesięciu naszych specjalistów, którzy w normalnej sytuacji obsługują klientów korporacyjnych Grupy Netia.

W ostatnim czasie infolinia NFZ przeżywa prawdziwe oblężenie. Jak informuje m.in. serwis Polityka Zdrowotna iczba połączeń na infolinii NFZ wzrosła tak bardzo, że Fundusz poprosił o pomoc spółki Skarbu Państwa. Wśród adresatów tej prośby była też spółka PKP Intercity, na rzecz której od wielu lat Grupa Netia  prowadzi infolinię pasażerską. PKP Intercity zwróciło się z kolei do nas z prośbą o wsparcie NFZ.

- Ponieważ ewakuacja praktycznie całej infolinii B2B na pracę zdalną odbyła się do 13 marca, a ruch od naszych klientów biznesowych nieco się zmniejszył, zapytaliśmy specjalistów, czy chcieliby wspomóc infolinię NFZ. Odzew był bardzo pozytywny. Dzięki temu, że otrzymaliśmy bardzo dobrze przygotowane materiały, w tym 50 stron skryptów, już w ciągu doby od wpłynięcia prośby, czyli 17 marca nasi konsultanci weszli do akcji i w godzinach 9.00 – 17.00 dołączyliśmy kilkanaście aktywnych stanowisk – powiedział  Maciej Jankowski, kierownik działu obsługi klientów biznesowych i outsourcingu w Netii.

Infolinie, przede wszystkim w aspekcie numeracji i obsługi połączeń, to jedna ze specjalizacji Netii. Rozwiązania, którymi dysponujemy, m.in. zaawansowana, skalowalna telefonia IP, sprawia, że możemy dostarczyć klientom z dowolnych branż praktycznie nieograniczone pod względem skalowalności infolinie, na które zawsze można się dodzwonić. W razie potrzeby możemy też w bardzo krótkim czasie uruchomić  wsparcie dla firm i instytucji jako partner outsourcingowy obsługujący cały proces zdalnej komunikacji z klientami. W ostatnich dniach to właśnie o te usługi - obok rozwiązań do wideokonferencji i komunikacji zintegrowanej (Netia Video Anywhere, Netia Unified Communications) – najczęściej pytają nas klienci biznesowi.

bgimage