Nasi specjaliści wspierają infolinię NFZ
Oblężonej infolinii Narodowego Fundusz Zdrowia od ubiegłego tygodnia pomaga swoiste „pospolite ruszenie”, do którego zaciągnęło się również, na ochotnika, kilkudziesięciu naszych specjalistów, którzy w normalnej sytuacji obsługują klientów korporacyjnych Grupy Netia.
W ostatnim czasie infolinia NFZ przeżywa prawdziwe oblężenie. Jak informuje m.in. serwis Polityka Zdrowotna iczba połączeń na infolinii NFZ wzrosła tak bardzo, że Fundusz poprosił o pomoc spółki Skarbu Państwa. Wśród adresatów tej prośby była też spółka PKP Intercity, na rzecz której od wielu lat Grupa Netia prowadzi infolinię pasażerską. PKP Intercity zwróciło się z kolei do nas z prośbą o wsparcie NFZ.
- Ponieważ ewakuacja praktycznie całej infolinii B2B na pracę zdalną odbyła się do 13 marca, a ruch od naszych klientów biznesowych nieco się zmniejszył, zapytaliśmy specjalistów, czy chcieliby wspomóc infolinię NFZ. Odzew był bardzo pozytywny. Dzięki temu, że otrzymaliśmy bardzo dobrze przygotowane materiały, w tym 50 stron skryptów, już w ciągu doby od wpłynięcia prośby, czyli 17 marca nasi konsultanci weszli do akcji i w godzinach 9.00 – 17.00 dołączyliśmy kilkanaście aktywnych stanowisk – powiedział Maciej Jankowski, kierownik działu obsługi klientów biznesowych i outsourcingu w Netii.
Infolinie, przede wszystkim w aspekcie numeracji i obsługi połączeń, to jedna ze specjalizacji Netii. Rozwiązania, którymi dysponujemy, m.in. zaawansowana, skalowalna telefonia IP, sprawia, że możemy dostarczyć klientom z dowolnych branż praktycznie nieograniczone pod względem skalowalności infolinie, na które zawsze można się dodzwonić. W razie potrzeby możemy też w bardzo krótkim czasie uruchomić wsparcie dla firm i instytucji jako partner outsourcingowy obsługujący cały proces zdalnej komunikacji z klientami. W ostatnich dniach to właśnie o te usługi - obok rozwiązań do wideokonferencji i komunikacji zintegrowanej (Netia Video Anywhere, Netia Unified Communications) – najczęściej pytają nas klienci biznesowi.