Netia zapewni nowoczesną telefonię krakowskiemu magistratowi

Netia zapewni nowoczesną telefonię krakowskiemu magistratowi

Netia wygrała przetarg organizowany przez Urząd Miasta Krakowa, na świadczenie usług telekomunikacyjnych. Nowoczesne rozwiązanie techniczne (telefonia IP HD Voice), zostało wybrane w drodze dialogu technicznego. Wartość umowy podpisanej na trzy lata to ponad 3 mln złotych.

Netia podpisała trzyletnią umowę z Gminą Miejską Kraków – Urzędem Miasta Krakowa na świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej na potrzeby Urzędu Miasta Krakowa, Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, Zarządu Budynków Komunalnych oraz Zarządu Infrastruktury Komunalnej i Transportu.

Zamawiający, który dotychczas korzystał z tradycyjnych usług telefonicznych, w efekcie przeprowadzonej procedury dialogu technicznego, zdecydował się na nowoczesne rozwiązanie oparte o łącza w technologii SIP Trunk oraz telefony IP HD Voice.

„Dzięki zastosowaniu dialogu technicznego pracownicy Urzędu Miasta mieli szansę poznać różnice między dotychczasowymi tradycyjnymi usługami telefonicznymi, a nowoczesnymi rozwiązaniami opartymi o łącza w technologii SIP Trunk oraz telefony IP HD Voice. Zachęcamy innych zamawiających do stosowania tego trybu zamówień, gdyż umożliwia on weryfikację rozwiązań rynkowych i wybranie najbardziej optymalnego”. - powiedział Rafał Bakalarz - Dyrektor Sprzedaży Rynku Klientów Kluczowych Netii.

W ramach kontraktu Netia świadczyć będzie usługi telekomunikacyjne w zakresie telefonii stacjonarnej, łącznie z serwisem, dostawą aparatów IP Phone oraz udostępnieniem odpowiednich łączy telekomunikacyjnych, urządzeń i licencji niezbędnych do realizacji zamówienia. Łączna ilość kanałów rozmownych wraz łączami zapasowymi będzie wynosiła 600.

Umowa podpisana została na okres 3 lat. Jej wartość to 3 325 000 zł brutto. W przetargu brały również udział firmy Orange Polska i GTS Poland. Obecnym Operatorem był Orange Polska.

 

***

O Netii

Netia dostarcza kompleksowe i przyjazne biznesowi rozwiązania online. Jest jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych w Polsce, w zasięgu jej sieci znajduje się ok. 70 proc. budynków biurowych.

Netia oferuje swoim klientom nowoczesne rozwiązania zwiększające ich konkurencyjność: usługi głosowe, transmisji danych, dostępu do internetu, usługi zintegrowane oparte o przetwarzanie w chmurze oraz usługi Data Center.

Kluczowe rozwiązania to:

- Unified Communications i Cloud Server, zapewniające bezpieczną i skalowalną infrastrukturę IT;
- Netia WiFi, umożliwiające bezpieczne udostępnienie sieci gościom lub klientom;
- Netia Video Anywhere, pozwalające na prowadzenie wideokonferencji w jakości HD.

Więcej informacji: biznes.netia.pl

Załączniki

uslugi-glosowe.jpg