Derby Madrytu i inne rozrywki w nowym oknie otwartym Telewizji Osobistej

Derby Madrytu i inne rozrywki w nowym oknie otwartym Telewizji Osobistej

Okno otwarte Netii w kwietniu będzie wyjątkowe. Na cały miesiąc Telewizja Osobista otwiera kilka kanałów oraz pozwoli obejrzeć najważniejsze sportowe wydarzenia weekendu.

Przez cały kwiecień klienci Netii otrzymają dostęp do kanałów TLC, Paramount Channel oraz wszystkich programów 4fun.tv.

TLC (pozycja 91) jest amerykańskim kanałem nadającym programy skierowane głównie do kobiet. Paramount Channel (pozycja 150) oferuje najlepsze hollywoodzkie produkcje związane z wytwórnią Paramount Pictures.

Kanały 4fun.tv, które pojawią się w oknie otwartym to 4fun.tv (pozycja 220), 4fun Dance (pozycja 221) oraz 4fun Gold Hits (pozycja 222). Są to polskie kanały muzyczno-rozrywkowe skierowano do młodzieży oraz dorosłych.

W ramach promocji sportowej Netia udostępni również w weekend 7-9 kwietnia kanały Eleven (pozycja 64), Eleven Sports (pozycja 65) oraz Eleven Extra (pozycja 66). Przez tydzień, od 16 do 23 kwietnia, dostępny będzie natomiast kanał Eurosport 1 (pozycja 62). Dzięki temu będzie można obejrzeć hitowe spotkanie Realu Madryt oraz Atletico Madryt w sobotę 8 kwietnia.

W ramach całej akcji przewidziana jest także komunikacja na Netia Playerze oraz Facebooku.

O Netii

Netia dostarcza kompleksowe, przyjazne w użytkowaniu rozwiązania on-line oraz multimedialną rozrywkę. Usługi skierowane są do użytkowników prywatnych, firm oraz instytucji.

Grupa Netia to jeden z największych operatorów telekomunikacyjnych na polskim rynku. Zatrudnia niemal 2 tys. osób w 70 lokalizacjach w całej Polsce. W skład Grupy Kapitałowej wchodzą m.in.: Netia S.A., Internetia Sp. z o.o., Telefonia Dialog Sp. z o.o., Petrotel Sp. z o.o., TK Telekom Sp. z o.o.

Netia (jako R.P. Telekom) została założona na początku lat 90. ubiegłego wieku przez grupę polskich przedsiębiorców - pasjonatów, wspieranych przez amerykańskich inwestorów z sektora telekomunikacyjnego. Początkowo świadczyła usługi połączeń głosowych, poszerzając ofertę m.in. o usługi transmisji danych, szerokopasmowego dostępu do Internetu,  czy płatnej telewizji cyfrowej.

Od 2000 roku akcje Spółki notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Większość akcji jest w posiadaniu polskich inwestorów (Mennica Polska, FIP 11 FIZ, Nationale-Nederlanden OFE, Aviva OFE, PZU OFE "Złota Jesień").

Światłowodowa sieć szkieletowa, którą dysponuje Grupa Netia ma blisko 20 tys. km długości i łączy sieci metropolitalne Grupy w ponad 50 miastach oraz zapewnia kilkanaście niezależnych połączeń międzynarodowych. Liczba obiektów telekomunikacyjnych (są to m.in. budynki, szafy, kontenery, maszty), należących do Grupy Netia przekracza 30 tys., a liczba węzłów sieciowych (PoP) to ponad 81 tys. sztuk.

Szacuje się, że Netia dociera ze swoją siecią do ponad 70 proc. biurowców klasy A i B w Polsce. W zasięgu własnych sieci dostępowych spółek Grupy Netia znajduje się ponad 2,5 mln lokali.

Już co trzecie łącze własne spółek Grupy Netia pozwala na przesyłanie danych z prędkością powyżej 100 Mb/s. W ramach projektu Sieć XXI wieku, w 2020 roku sieć Netii na być w całości zmodernizowana do standardu światłowodowego.

 

Załączniki

NETIA_logotyp.gif
Derby Madrytu i inne rozrywki w nowym oknie otwartym Telewizji Osobistej.docx