Netia: kampania reklamowa internetu za 1 zł przez rok dla małych firm
- 16 stycznia ruszyła nowa kampania reklamowa usług Netii dla małych firm,
- kampania ma zasięg ogólnopolski
- obejmuje kilka kanałów komunikacji, w tym m.in. radio i internet.
Wystartowała nowa kampania Netii, promująca najnowszą ofertę operatora dla małych firm. W jej ramach firmy zyskują dostęp do szybkiego internetu stacjonarnego za 1 zł miesięcznie przez 12 miesięcy. Więcej informacji można znaleźć tutaj.
Dodatkowo promowana będzie usługa „Pomoc w biurze”, która oferuje bezpłatny serwis sprzętu komputerowego (wraz ze sprzętem współpracującym), biurowego, RTV oraz AGD. Więcej informacji można znaleźć tutaj.
Kampania swoim zasięgiem obejmuje cały kraj. Główny nacisk został położony na radio. Spoty reklamowe będzie można usłyszeć w trzech kluczowych grupach rozgłośni: RMF, Trójce oraz Tok FM. Kampanię radiową wspierają dodatkowe działania: display w Internecie, kampania e-commerce, działania w mediach społecznościowych, materiały POS oraz bezpośredni mailing do klientów.
Jednym z priorytetów Netii jest intensyfikacja działań marketingowych adresowanych do małych firm. Obecna kampania ta jest pierwszym krokiem i jednocześnie częścią szerszego planu, który przygotowaliśmy na ten rok – powiedział Michał Zawadzki, Dyrektor Marketingu i Rozwoju Biznesu rynku B2C w Netii.
Za zakup mediów offline odpowiada agencja Dentsu Aegis Network, za przygotowanie kreacji offline agencja Brasil, za zakup mediów online dom mediowy Value Media.
O Netii
Netia dostarcza kompleksowe, przyjazne w użytkowaniu rozwiązania on-line oraz multimedialną rozrywkę. Usługi skierowane są do użytkowników prywatnych, firm oraz instytucji.
Grupa Netia to jeden z największych operatorów telekomunikacyjnych na polskim rynku. Zatrudnia niemal 2 tys. osób w 70 lokalizacjach w całej Polski. W skład Grupy Kapitałowej wchodzą m.in.: Netia S.A., Internetia Sp. z o.o., Telefonia Dialog Sp. z o.o., Petrotel Sp. z o.o., TK Telekom Sp. z o.o.
Netia (jako R.P. Telekom) została założona na początku lat 90. ubiegłego wieku przez grupę polskich przedsiębiorców - pasjonatów, wspieranych przez amerykańskich inwestorów z sektora telekomunikacyjnego. Początkowo świadczyła usługi połączeń głosowych, poszerzając ofertę m.in. o usługi transmisji danych, szerokopasmowego dostępu do Internetu, czy płatnej telewizji cyfrowej.
Od 2000 roku akcje Spółki notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Większość akcji jest w posiadaniu polskich inwestorów (Mennica Polska, FIP 11 FIZ, Nationale-Nederlanden OFE, Aviva OFE, PZU OFE "Złota Jesień").
Światłowodowa sieć szkieletowa, którą dysponuje Grupa Netia ma blisko 20 tys. km długości i łączy sieci metropolitalne Grupy w ponad 50 miastach oraz zapewnia kilkanaście niezależnych połączeń międzynarodowych. Liczba obiektów telekomunikacyjnych (są to m.in. budynki, szafy, kontenery, maszty), należących do Grupy Netia przekracza 30 tys., a liczba węzłów sieciowych (PoP) to ponad 81 tys. sztuk.
Szacuje się, że Netia dociera ze swoją siecią do ponad 70 proc. biurowców klasy A i B w Polsce. W zasięgu własnych sieci dostępowych spółek Grupy Netia znajduje się ponad 2,5 mln lokali.
Już co trzecie łącze własne spółek Grupy Netia pozwala na przesyłanie danych z prędkością powyżej 100 Mb/s. W ramach projektu Sieć XXI wieku, w 2020 roku sieć Netii na być w całości zmodernizowana do standardu światłowodowego.