Netia reklamuje świetlną wyprzedaż

Netia reklamuje świetlną wyprzedaż

Netia rozpoczęła kampanię reklamową, promującą „świetlną wyprzedaż”. W ramach komunikowanej promocji klienci otrzymają 2 usługi (internet z telewizją)  w cenie 1.

W ramach akcji komunikacyjnej zaplanowane zostały .spoty radiowe z udziałem Czesława Mozila (spot 30 sek. – w załączeniu – emitowane m.in. w RMF FM, Radio ZET, Eska i wielu innych), blisko tysiąc billboardów oraz działania performace marketing w internecie. Kampania potrwa do połowy lutego br.

Od strony kreatywnej kampanię przygotowała agencja Scholtz&Friends, media zakupiły Mediacom oraz Vizeum.

Promowana oferta „2 w cenie 1”, umożliwia klientom zakup światłowodowego dostępu do internetu do 150 Mb/s z pakietem 91 kanałów TV (kanały z pakietów Telewizji Osobistej: Na Start, TVN oraz Rozrywka) za łączną cenę 50 zł miesięcznie.

 

O Netii

Netia to jeden z największych polskich operatorów telekomunikacyjnych, część Grupy Cyfrowy Polsat. Dostarcza m.in. kompleksowe, przyjazne w użytkowaniu rozwiązania komunikacyjne on-line: szybki, stacjonarny dostęp do Internetu, zaawansowane usługi transmisji danych oraz TV i multimedialną rozrywkę. Usługi Netii skierowane są do użytkowników prywatnych, firm oraz instytucji.

Załączniki

NETIA Spot radiowy.mp3
Netia_grafika.png
IP_świetlna wyprzedaż_Netia_03012019.docx