n NETIA | Netia z nagrodą "Premium Brand"
facebook web
Netia z nagrodą "Premium Brand"

Netia z nagrodą "Premium Brand"

Po raz 12. Fundacja na rzecz reputacji marki „Premium Brand” ogłosiła laureatów badania reputacji osób oraz marek. Wśród uhonorowanych w tym roku marek znalazła się także Netia. Firma otrzymała tytuł „Marki Wysokiej Reputacji – Premium Brand”.

Premium Brand jest jedynym na polskim rynku projektem, który bada reputację marek jako kluczowego elementu przewagi konkurencyjnej. Zwycięzcy oraz liderzy otrzymują Nagrodę Wysokiej Reputacji Premium Brand. Jest ona przyznawana na podstawie wyników ogólnopolskiego badania opinii konsumentów.

Badanie zostało przeprowadzone wśród osób znających daną markę. Oceniano zaufanie do marki, lojalność wobec niej, atmosferę medialną, która jej towarzyszy, zaangażowanie społeczne oraz ogólny wizerunek firmy jako pracodawcy. Badanie przeprowadzono na 10 000 polskich konsumentów w wieku co najmniej 15 lat. Przebadano ponad 200 firm w 20 kategoriach produktów i usług.

Wyniki badania przedstawiono podczas uroczystej gali 27 kwietnia br. w Teatrze Sabat. Nagrodę odebrał PR Manager Netii – Karol Wieczorek.

To dla nas bardzo ważna nagroda. Badanie na dużej grupie klientów powtarzalne przez wiele lat jest ciekawym punktem odniesienia. Dobry wynik świadczy o tym, że dobrze wykonujemy swoją pracę. Chcemy słuchać klientów, być bardzo blisko nich i reagować na to, co do nas mówią – powiedział Karol Wieczorek.

Wśród tegorocznych laureatów Marki Wysokiej Reputacji, oprócz Netii, znalazły się takie marki jak Beckers, Elektrix, Cisowianka, Ochnik, Oknoplast, RTV Euro AGD, Żywiec Zdrój. Osobą Wielkiej Reputacji został Jurek Owsiak.

Organizatorem projektu jest Fundacja na rzecz reputacji marki „Premium Brand”. Badania na ogólnopolskim panelu Ariadna przeprowadza agencja Maison&Partners na podstawie metodologii opracowanej przez prof. UW Dominikę Maison, eksperta w dziedzinie badań rynkowych i społecznych.

O Netii

Netia dostarcza kompleksowe, przyjazne w użytkowaniu rozwiązania on-line oraz multimedialną rozrywkę. Usługi skierowane są do użytkowników prywatnych, firm oraz instytucji.

Grupa Netia to jeden z największych operatorów telekomunikacyjnych na polskim rynku. Zatrudnia niemal 2 tys. osób w 70 lokalizacjach w całej Polsce. W skład Grupy Kapitałowej wchodzą m.in.: Netia S.A., Internetia Sp. z o.o., Telefonia Dialog Sp. z o.o., Petrotel Sp. z o.o., TK Telekom Sp. z o.o.

Netia (jako R.P. Telekom) została założona na początku lat 90. ubiegłego wieku przez grupę polskich przedsiębiorców - pasjonatów, wspieranych przez amerykańskich inwestorów z sektora telekomunikacyjnego. Początkowo świadczyła usługi połączeń głosowych, poszerzając ofertę m.in. o usługi transmisji danych, szerokopasmowego dostępu do Internetu,  czy płatnej telewizji cyfrowej.

Od 2000 roku akcje Spółki notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Większość akcji jest w posiadaniu polskich inwestorów (Mennica Polska, FIP 11 FIZ, Nationale-Nederlanden OFE, Aviva OFE, PZU OFE "Złota Jesień").

Światłowodowa sieć szkieletowa, którą dysponuje Grupa Netia ma blisko 20 tys. km długości i łączy sieci metropolitalne Grupy w ponad 50 miastach oraz zapewnia kilkanaście niezależnych połączeń międzynarodowych. Liczba obiektów telekomunikacyjnych (są to m.in. budynki, szafy, kontenery, maszty), należących do Grupy Netia przekracza 30 tys., a liczba węzłów sieciowych (PoP) to ponad 81 tys. sztuk.

Szacuje się, że Netia dociera ze swoją siecią do ponad 70 proc. biurowców klasy A i B w Polsce. W zasięgu własnych sieci dostępowych spółek Grupy Netia znajduje się ponad 2,5 mln lokali.

Już co trzecie łącze własne spółek Grupy Netia pozwala na przesyłanie danych z prędkością powyżej 100 Mb/s. W ramach projektu Sieć XXI wieku, w 2020 roku sieć Netii na być w całości zmodernizowana do standardu światłowodowego.

 


Załączniki

Netia z nagrodą Premium Brand.docx
premium brand 1.jpg


Powiązane artykuły