facebook web
Ferie z oknem otwartym w Netii

Ferie z oknem otwartym w Netii

15 stycznia startuje nowe okno otwarte w Telewizji Osobistej Netii. Tym razem operator, wspólnie z nadawcami, zapewnia bez dodatkowych opłat dostęp do 9 atrakcyjnych kanałów dla dzieci i młodzieży.

„Feryjne” okno otwarte w Telewizji Osobistej Netii będzie jednym z najdłuższych w historii. Przez półtora miesiąca (od 15 stycznia aż do końca lutego 2018 r.) młodzi widzowie będą mogli oglądać swoje ulubione kanały TV, m.in. Top Kids HD i Nickelodeon HD.

Dla najmłodszych wyselekcjonowane zostały CBebies, Duck TV HD, Nick Jr. i Baby TV. Starsze dzieci z pewnością znajdą coś dla siebie wśród pozycji emitowanych przez Top Kids HD, Boomerang, Nickelodeon Polska, Nickeloden HD i Cartoon Network.

CBeebies (kanał 101) jest brytyjskim kanałem należącym do BBC dla najmłodszych dzieci w wieku od 1. do 6. roku życia. Za jego pośrednictwem można oglądać m.in. „Artystyczne przyjęcie u Pana Robótki” oraz „Andy i zwierzątka”.

Duck TV HD (kanał 105) jest to kanał skierowany do najmłodszych dzieci w wieku od 6. do 36. miesiąca życia, a także ich rodziców. W jego ramówce można znaleźć zarówno proste animacje, jak i bajki.

Nick Jr. (kanał 102) to klasyczny amerykański kanał, na którym przedszkolaki mogą oglądać swoje ulubione bajki i programy, takie jak „Małe czarodziejki”, „Blaze i megamaszyny”, „Rafcio Śrubka” i „Psi patrol”.

Baby TV (kanał 104) jest kanałem dla dzieci w wieku niemowlęcym i przedszkolnym posiadającym w swojej ramówce bajki i filmy animowane pozbawione przemocy.

Top Kids HD (kanał 107) to polski kanał tematyczny skierowany do dzieci i młodzieży. W jego programie można znaleźć klasyczne seriale animowane z lat 80. i 90. XX wieku m.in. w cyfrowo odrestaurowanych wersjach.

Boomerang (kanał 103) jest kanałem przeznaczonym dla dzieci powyżej 6. roku życia. Kanał w głównej mierze nadaje klasyczne produkcje Hanna-Barbera, Warner Bros., MGM i Cartoon Network, takie jak „Różowa Pantera” i „Scooby, gdzie jesteś?”.

Nickelodeon Polska (kanał 114) i Nickelodeon HD (kanał 116) to klasyczne kanały dla dzieci, emitujące hitowe produkcje oraz doskonale znane bajki i filmy animowane.

Cartoon Network (kanał 112) to amerykański kanał prezentujący filmy animowane i seriale dla dzieci i młodzieży, m.in. „Ben 10” i „Clarence: zagubiony w supermarkecie”.

Telewizja Osobista Netii to m.in.: nowoczesny, multimedialny set-top-box z dostępem do kilkunastu aplikacji (m.in. ipla, HBO GO, player, Netia VOD), zaawansowana usługa o nazwie Giganagrywarka oraz ponad 210 kanałów TV w tym 118 w jakości HD.

O Netii

Netia dostarcza kompleksowe, przyjazne w użytkowaniu rozwiązania on-line oraz multimedialną rozrywkę. Usługi skierowane są do użytkowników prywatnych, firm oraz instytucji.

Grupa Netia to jeden z największych operatorów telekomunikacyjnych na polskim rynku. Zatrudnia niemal 2 tys. osób w 70 lokalizacjach w całej Polsce. W skład Grupy Kapitałowej wchodzą m.in.: Netia S.A., Internetia Sp. z o.o., Telefonia Dialog Sp. z o.o., Petrotel Sp. z o.o., TK Telekom Sp. z o.o.

Netia (jako R.P. Telekom) została założona na początku lat 90. ubiegłego wieku przez grupę polskich przedsiębiorców - pasjonatów, wspieranych przez amerykańskich inwestorów z sektora telekomunikacyjnego. Początkowo świadczyła usługi połączeń głosowych, poszerzając ofertę m.in. o usługi transmisji danych, szerokopasmowego dostępu do Internetu,  czy płatnej telewizji cyfrowej.

Od 2000 roku akcje Spółki notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Większość akcji jest w posiadaniu polskich inwestorów (Mennica Polska, FIP 11 FIZ, Nationale-Nederlanden OFE, Aviva OFE, PZU OFE "Złota Jesień").

Światłowodowa sieć szkieletowa, którą dysponuje Grupa Netia ma blisko 20 tys. km długości i łączy sieci metropolitalne Grupy w ponad 50 miastach oraz zapewnia kilkanaście niezależnych połączeń międzynarodowych. Liczba obiektów telekomunikacyjnych (są to m.in. budynki, szafy, kontenery, maszty), należących do Grupy Netia przekracza 30 tys., a liczba węzłów sieciowych (PoP) to ponad 81 tys. sztuk.

Szacuje się, że Netia dociera ze swoją siecią do ponad 70 proc. biurowców klasy A i B w Polsce. W zasięgu własnych sieci dostępowych spółek Grupy Netia znajduje się ponad 2,5 mln lokali.

Już co trzecie łącze własne spółek Grupy Netia pozwala na przesyłanie danych z prędkością powyżej 100 Mb/s. W ramach projektu Sieć XXI wieku, w 2020 roku sieć Netii na być w całości zmodernizowana do standardu światłowodowego.

 


Załączniki

iStock-520293246.jpg
Ferie z oknem otwartym w Netii.docx


Powiązane artykuły