Internet i TV przez 3 miesiące gratis – nowa kampania reklamowa Netii
Dziś (20 marca) rusza nowa kampania reklamowa, wspierająca sprzedaż oferty pakietowej Netii: Światłowodowy Internet 150 Mb/s + Telewizja Elastyczna, teraz aż trzy miesiące za darmo. Kreacja reklamowa nawiązuje do przegryzania się przez atrakcyjny kontent.
Na ofertę, której sprzedaż wspierać będzie wiosenna kampania reklamowa Netii, składa się światłowodowy dostęp do internetu 150 Mb/s i usługa telewizyjna w wariancie TV Elastyczna, która daje możliwość samodzielnego kształtowania oferty TV spośród 22 pakietów tematycznych (w tym m.in. pakiet HBO HD, Polsat Sport Premium).
W pierwszym miesiącu każdy klient może oglądać wszystkie dostępne kanały, w tym treści premium (ponad 220 kanałów, w tym ok. 130 w HD), spośród których wybiera, te które będzie oglądał od drugiego miesiąca. Niezależnie od liczby wybranych pakietów telewizyjnych pierwsze 3 miesiące klienci otrzymują gratis, a potem cena uzależniona jest od wybranych pakietów TV. W najtańszej opcji koszt pakietu Internet 150 Mb/s z TV Elastyczną od czwartego miesiąca to 70 zł miesięcznie.
Kampania składa się z 15 i 30-sekundowych spotów telewizyjnych oraz 10 i 30-sekundowych spotów radiowych, a także szeroko zakrojonych działań performace marketing w internecie.
Głównymi bohaterami kampanii są sympatyczne, animowane stworzenia – korniki (jednemu z nich głosu udziela Czesław Mozil) - których zabawne dialogi wskazują, iż lubią one przegryzać się przez bogaty kontent, dostępny w ofercie Netii. Stąd w spotach nawiązania m.in. do Ligi Mistrzów UEFA (Polsat Sport Premium), Gry o Tron i Lego Ninjago (HBO HD).
Za kreację odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). Twórcą koncepcji tych błękitnych, światłowodowych stworzeń, inspirowanych kornikami, jest Sebastian Pańczyk. Ten znany ilustrator, designer i reżyser, ma na swoim koncie już wiele bardzo lubianych przez odbiorców kreacji. Spoty reklamowe powstały w domu produkcyjnym TFP, a za animację odpowiada studio Televisor.
W telewizji (główne i tematyczne kanały Polsatu i TVN) spoty będą emitowane do 25 kwietnia, natomiast kampania radiowa (RMF FM, Eska, Trójka, Radio ZET, Chili Zet) potrwa do 31 marca br. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.
O Netii
Netia to jeden z największych polskich operatorów telekomunikacyjnych, część Grupy Cyfrowy Polsat. Dostarcza m.in. kompleksowe, przyjazne w użytkowaniu rozwiązania komunikacyjne on-line: szybki, stacjonarny dostęp do internetu, zaawansowane usługi transmisji danych oraz TV i multimedialną rozrywkę. Usługi Netii skierowane są do użytkowników prywatnych, firm oraz instytucji.