Internet z TV w niezmiennej cenie 49,90 zł
„Netia dla Ciebie”, to nowa linia ofert promocyjnych Grupy Netia. Sztandarowa oferta, to pakiet: Internet z TV w cenie 49,90 zł miesięcznie. Niezmiennie, przez cały okres umowy. Nowa promocja wsparta jest szeroko zakrojoną „polityczną” kampanią w TV, VoD, radiu i internecie, m.in. poprzez współpracę z popularnymi youtuberami.
Począwszy od 9 marca br. Netia wprowadza nową ofertę, w której podstawowy pakiet Internet 100 Mb/s z TV na Start (podstawowy pakiet 57 kanałów) jest w niezmiennej cenie 49,90 zł miesięcznie przez cały okres umowy, a nawet po zakończeniu kontraktu.
Dla klientów poszukujących bogatszej oferty programowej, dostępne są dwa dodatkowe warianty usługi telewizyjnej: TV Elastyczna, która pozwala na swobodne kształtowanie ramówki spośród ponad 200 kanałów w 20 pakietach tematycznych oraz TV Super (pakiet 157 kanałów, w tym 87 w HD).
Oba warianty w pakiecie z internetem 100 Mb/s przez okres 6 miesięcy są w promocyjnej cenie 49,90 zł, a od 7 miesiąca, odpowiednio 69,90 i 99,90 zł miesięcznie.
Mobile No Limit za darmo
Zakup któregoś z dwóch wyższych wariantów promocyjnych (TV Elastyczny lub TV Super) premiowany jest bezpłatną usługą mobilną z nielimitowanymi połączeniami głosowymi w kraju, nielimitowanymi SMS-ami i MMS-ami.
Jazda testowa w prędkością do 900 Mb/s
W przypadku usług świadczonych na sieciach zmodernizowanych do standardu światłowodowego, abonenci przez pierwsze 3 miesiące będą mogli korzystać z maksymalnej prędkości 900 Mb/s, płacąc jak za łącze do 100 Mb/s.
Zainteresowani dalszym korzystaniem z jednych z najszybszych łączy dostępnych dla klientów indywidualnych w Polsce (do 900 Mb/s), skorzystają z nich za miesięczną dopłatą w wysokości 40 zł.
Z kolei dla usług na jeszcze niezmodernizowanych łączach (ADSL, VDSL) Netia oferuje wydłużone okresy świadczenia usług za symboliczną złotówkę.
Wszystkie powyższe oferty dostępne są wyłącznie na sieciach własnych Netii (ok, 2,6 mln adresów, w tym ponad 1 mln z łączami powyżej 100 Mb/s) z umową na okres 24 miesięcy.
Komunikacja 360 stopni
Sprzedaż nowej oferty wsparta jest szeroko zakrojoną kampanią komunikacyjną 360 stopni. Kampania została zbudowana wokół jednego z kluczowych atrybutów sztandarowej oferty, jaką jest atrakcyjna, niezmienna cena (49,90 zł). Jest to cecha wskazywana, jako najbardziej oczekiwana przez klientów w badaniach konsumenckich.
Koncepcja kreatywna, której autorem jest agencja Brasil, opiera się o temperaturę dyskursu politycznego wokół cen…
W kampanii Netia wykorzystuje spoty w TV, VoD i FB (30, 15 i 8 sek.), radio (spot 30 sek.), szereg działań digital performance marketing, a także podjęła współpracę z 14 popularnymi youtuberami (m.in. Abstrachuje TV, 5 sposobów na…, Nieprzygotowani, Ponki), którzy będą tworzyć własne materiały na YouTube.
Wszystkie spoty i plansze sponsorskie, wykorzystywane w kampanii TV są tłumaczone na język migowy.
Za zakup mediów odpowiadają domy mediowe: Polsat Media (TV), MediaCom (radio), Value Media (digital) oraz Talentmedia, ABSTRA i Golden Coil (współpraca z influencerami). Spoty reklamowe zostały wyprodukowane przez Studio T-F-P.
Kampania potrwa od 9 marca do końca kwietnia br.
O Netii
Netia dostarcza kompleksowe, przyjazne w użytkowaniu rozwiązania on-line oraz multimedialną rozrywkę. Usługi skierowane są do użytkowników prywatnych, firm oraz instytucji.
Grupa Netia to jeden z największych operatorów telekomunikacyjnych na polskim rynku. Zatrudnia niemal 2 tys. osób w 70 lokalizacjach w całej Polsce. W skład Grupy Kapitałowej wchodzą m.in.: Netia S.A., Internetia Sp. z o.o., Telefonia Dialog Sp. z o.o., Petrotel Sp. z o.o., TK Telekom Sp. z o.o.
Netia (jako R.P. Telekom) została założona na początku lat 90. ubiegłego wieku przez grupę polskich przedsiębiorców - pasjonatów, wspieranych przez amerykańskich inwestorów z sektora telekomunikacyjnego. Początkowo świadczyła usługi połączeń głosowych, poszerzając ofertę m.in. o usługi transmisji danych, szerokopasmowego dostępu do Internetu, czy płatnej telewizji cyfrowej.
Od 2000 roku akcje Spółki notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Większość akcji jest w posiadaniu polskich inwestorów (Mennica Polska, FIP 11 FIZ, Nationale-Nederlanden OFE, Aviva OFE, PZU OFE "Złota Jesień").
Światłowodowa sieć szkieletowa, którą dysponuje Grupa Netia ma blisko 20 tys. km długości i łączy sieci metropolitalne Grupy w ponad 50 miastach oraz zapewnia kilkanaście niezależnych połączeń międzynarodowych. Liczba obiektów telekomunikacyjnych (są to m.in. budynki, szafy, kontenery, maszty), należących do Grupy Netia przekracza 30 tys., a liczba węzłów sieciowych (PoP) to ponad 81 tys. sztuk.
Szacuje się, że Netia dociera ze swoją siecią do ponad 70 proc. biurowców klasy A i B w Polsce. W zasięgu własnych sieci dostępowych spółek Grupy Netia znajduje się ponad 2,5 mln lokali.
Już co trzecie łącze własne spółek Grupy Netia pozwala na przesyłanie danych z prędkością powyżej 100 Mb/s. W ramach projektu Sieć XXI wieku, w 2020 roku sieć Netii na być w całości zmodernizowana do standardu światłowodowego.