Dziękujemy (po raz kolejny) za zaufanie!
Najwyższa satysfakcja klientów, to jeden priorytetów Grupy Netia. Wyniki kolejnej, już 16. edycji Polskiego Programu Jakości Obsługi, który powstaje na postawie analizy opinii tysięcy klientów oraz nasze wewnętrzne badania wskaźnika satysfakcji NPS, potwierdzają, że w tym zakresie stale się doskonalimy i utrzymujemy bardzo dobre opinie ze strony klientów.
- Fakt, iż ponownie otrzymaliśmy tytuły Gwiazdy Jakości, jest dla nas bardzo istotnym wyróżnieniem. To potwierdza, że nasi klienci doceniają, iż konsekwentne uatrakcyjniamy nie tylko jakość usług i obsługi, ale też ofertę. W ciągu ostatnich 12 miesięcy zaoferowaliśmy naszym abonentom m.in. nowy dekoder 4K, dostęp do serwisu Disney+ na bardzo atrakcyjnych warunkach, czy też aplikację Netia GO, która pozwala na korzystanie z telewizji i treści VOD na praktycznie dowolnych urządzeniu, w dowolnym miejscu. Co więcej, zapewniliśmy też odświeżoną wersję naszego portalu samoobsługowego Netia Online – powiedział Tomasz Dakowski, członek zarządu Netii, odpowiedzialny za rynek B2C.
- Jesteśmy bardzo dumni z uzyskania po raz kolejny Gwiazdy Jakości Obsługi. Nasza radość jest tym większa, że wyniki badań opinii społeczności aktywnych klientów oraz zespołu złożonego ze specjalistów Polskiego Programu Jakości Obsługi, potwierdzają, to co pokazują też nasze wewnętrzne badania satysfakcji (NPS - Net Promoter Score), które realizujemy na poszczególnych etapach interakcji z klientami (np. ocena pracy infolinii, instalacji, procesu reklamacyjnego, czy usuwania awarii). Na przełomie 2022 i 2023 roku osiągnęliśmy bowiem średnio najwyższe oceny ze strony klientów w wieloletniej historii – dodał Marcin Lada, Dyrektor Obsługi Klienta B2C w Netii.
Dlaczego tytuł Gwiazda Jakości Obsługi jest tak cennym trofeum? Na platformie jakoscobslugi.pl, wybierane są firmy (pod uwagę branych jest 40 tys. podmiotów z 200 branż), które przez cały rok zebrały najlepsze noty wśród opiniujących konsumentów. Wyniki tych firm zostają następnie poddane dalszej weryfikacji, w badaniu sondażowym (CAWI) realizowanym na reprezentatywnej próbie, odzwierciedlającej rozproszenie geograficzne konsumentów w Polsce.
Oprócz oceny jakości obsługi, dla każdej marki badany jest także indeks NPS czyli prawdopodobieństwo rekomendacji firmy na kolejny rok. Wśród klientów marki pojawiają się zarówno jej promotorzy (skłonni do poleceń), jak i krytycy (osoby, które odradzają korzystanie z usług firmy).
W obliczaniu indeksu istotny jest stosunek liczebności jednej grupy, do drugiej. Firmy, których najwyższe oceny z opinii konsumentów zostały potwierdzone w badaniu CAWI, a liczba promotorów ich marki przewyższa liczbę krytyków, otrzymują prestiżowy tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi.
Więcej informacji o inicjatywie i pełna lista Gwiazd Jakości Obsługi 2023 oraz relacja z uroczystości wręczenia nagród znajduje się na stronie internetowej www.jakoscobslugi.pl