content="summary_large_image">

Telewizja Osobista

W poprzednim wpisie Ania Olszewska opowiedziała o tym czego współcześni widzowie oczekują od telewizji. Nasze badania rynkowe i obserwacje wskazują, że nie chcemy dostosowywać się do telewizyjnej ramówki i oglądać to na co mamy ochotę, wtedy kiedy my chcemy. Dlatego coraz większą popularność zdobywają serwisy internetowe. Telewizory nie odejdą jednak do lamusa. Można raczej sądzić, że staną się bardziej ekranami. Z naszą telewizją, Telewizją Osobistą* ten trend ma szansę jeszcze przyspieszyć.  

W skład Telewizji Osobistej wchodzi Netia Player – multimedialne serce domu (o którym w osobnym wpisie opowie Maciej Jędrak) oraz HBO GO, czyli wszystko co najlepsze z HBO, dostępne nie tylko na ekranie telewizora, ale rósnież komputerach osobistych, tablatach i smartfonach. W Netii - która oferuje tą usługę jako pierwsza w Polsce - serwis HBO GO dostępny będzie również na ekranie telewizora. W najbliższych miesiącach Telewizja Osobista zostanie wzbogacona o kolejne funkcjonalności.
HBO GO jest też jednym z najważniejszych elementów pierwszej kampanii reklamowej nowej oferty telewizyjnej.  W spotach reklamowych, stworzonych w konwencji teledysku, o głównych zaletach telewizji w Netii opowiadają zwykli użytkownicyWink

HBO GO dostępne jest wyłącznie wraz z internetem Netii (dotychczasowa oferta No Limits nie uległa większym zmianom) w cenie 24,90 zł z możliwością miesięcznego okresu darmowego testu. HBO GO TV, czyli HGO GO z Netia Playerem to miesięczny wydatek w kwocie 29,90 zł brutto, przez pierwsze dwa miesiące za 1 zł. Umowa zawierana jest na czas nieokreślny z odroczoną w czasie, malejącą opłatą aktywacyjną.

* Znaki towarowe: Telewizja Osobista, Osobista Telewizja, Telewizja personalna, Personalna telewizja, Personal Television w zgłoszeniu patentowym przez Netia S.A.

bgimage