Kariera SMSów w kontaktach z klientami
SMS-y, którymi komunikujemy się z klientami przynoszą coraz lepsze efekty. Dzięki nim możemy skutecznie dotrzeć do wybranych klientów i przekazać im istotne informacje.
Przykładowo, teraz niektórzy klienci, których pismo wpłynęło do Netii, otrzymują potwierdzający SMS z informacją o terminie odpowiedzi z naszej strony. Po udanych testach zastosujemy ten sposób wobec wszystkich klientów.
SMSy służą nam też do komunikacji na temat:
• statusu aktywacji usług
• zmienionych terminów wysyłki faktur
• zmian przepustowości łączy
• zaległych płatności
Do czego jeszcze możemy używać sms-ów? Niedługo na bieżąco będziemy informować klientów o terminach usunięcia masowych awarii np. po uszkodzeniu światłowodu. Naszym celem jest tak szybkie komunikowanie się z klientami, aby wyprzedzić ich pytania!
Jeśli więc jesteś klientem Netii, zostaw nam numer swojej komórki – dzięki temu będziemy mogli jeszcze szybciej Cię informować o ważnych sprawach.