content="summary_large_image">

Zaangażować, nie zanudzić

Działania związane z promocją wśród pracowników wartości firmowych nie muszą być ani pompatyczne ani nudne. Myślę, że udowadniamy to promując jedną z naszych wartości - Koncentracja na Kliencie, w związku ze strategicznym, ogólnofirmowym projektem KLIENTOMANIA. Zaproponowaliśmy bowiem naszym pracownikom gręSmile

Gra nazywa się „Zostań klientomaniakiem”. Gramy w nią on-line odpowiadając w każdym odcinku (ukazującym się co 2 tygodnie) na różne pytania związane z właściwym podejściem do klienta. Gra ma lekką formę. Jest to opowiadanie o fikcyjnej firmie TyNET, która ma do podjęcia różne decyzje związane z szeroko pojętą obsługą klienta. Możemy wcielać się w różne postacie pracujące w tej firmie (np. Kuba Tygrys – dyrektor sprzedaży lub Bolesław Kogut – dyrektor marketingu) i podejmować w ich imieniu najlepsze dla klienta i firmy decyzje.

Każda decyzja – to punkty, które ostatecznie mogą się przełożyć na nagrodę – atrakcyjny pobyt w SPASmile

Gdy ktoś zastanawiał się po co tego typu "zabawa", powienien obejrzeć pewien pouczający filmiik na YouTube...

bgimage