Klientomania wystartowała!
Jesteśmy po pierwszych warsztatach Klientomanii - strategicznego, ogólnofirmowego projektu Netii, dzięki któremu staniemy się niekwestionowanym liderem w zakresie satysfakcji klientów.
Celem Klientomanii jest wypracowanie najbardziej optymalnych z punktu widzenia satysfakcji klientów rozwiązań na każdym etapie kontaktu z Netią (od sprzedaży, poprzez aktywację usług aż po bieżącą obsługę klienta).
Poniżej możecie zobaczyć co o Klientomanii sądzi Tomasz Kot, Twarz Netii, a jednocześnie nasz klient. Polecam z pewną taką nieśmiałością, bo zaliczyłam niezłą wtopę
Identyfikowanie poszczególnych inicjatyw projektu już się rozpoczęło. Na początku tego dużego przedsięwzięcia pomogą nam doświadczeni konsultanci z renomowanej firmy doradczej Boston Consulting Group.
Projekt obejmie dosłownie wszystkie działy w firmie. W Klientomanię chcemy zaangażować wszystkich pracowników. Aby zachęcić ich do zostania Klientomaniakami, będziemy organizować konkursy i inne angażujące inicjatywy. Zaczęliśmy jednak o wlepkek. Niektórzy śmieją się, że boją się już otwierać lodówkę. Zupełnie niepotrzebnie
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |