Netiokracja ze Złotym Mieczem w konkursie KTR 2018

Netiokracja ze Złotym Mieczem w konkursie KTR 2018

28 maja br., podczas jubileuszowej Gali Konkursu KTR w Teatrze Polskim w Warszawie, reklama Netii pt. Netiokracja, otrzymała nagrodę główną – Złoty Miecz w kategorii Commmunication.

Celem konkursu organizowanego przez Klub Twórców Reklamy jest wyłanianie najlepszych prac w trzech głównych kategoriach: Communication, Design oraz Craft. W tym roku zgłoszono 1233 projektów, które oceniło 67-osobowe jury pod przewodnictwem Basa Korstena, dyrektora kreatywnego oraz partnera zarządzającego w amsterdamskim biurze J. Walter Thompson. Złoto w kategorii Communication otrzymała reklama Netii. Netiokracja została przygotowana przy współpracy z agencją Brasil.

- Netiokracja to reklama, która przedstawia nasz sztandarowy pakiet: internet + tv, niezmiennie za 49.90 zł przez cały okres trwania umowy. Wszystkie nasze oferty tworzone są z myślą o konkretnej grupie odbiorców, to samo robimy podczas tworzenia reklam. Stawiamy na oryginalny pomysł oraz perfekcyjną realizację. Dlatego tak bardzo cieszymy się, że w nasze ręce trafił Złoty Miecz – mówi Bartłomiej Gierszyn, Dyrektor Marketingu B2C w Netii.

KTR działa w Polsce od 2004 r. Został stworzony przez twórców reklamy, którzy uczestniczą w ciągle zmieniającej się branży i wszystkie te zmiany uwzględniają, rozwijając konkurs. Celem KTRu jest wyłanianie najlepszych prac, ale także tych najlepszych z najlepszych, które przyznawane są w trzech głównych kategoriach: Communication, Design oraz Craft.

Pełna lista zwycięzców dostępna jest na: http://www.ktr.org.pl/nagrody-ktr-2018/

 

O Netii

Netia dostarcza kompleksowe, przyjazne w użytkowaniu rozwiązania on-line oraz multimedialną rozrywkę. Usługi skierowane są do użytkowników prywatnych, firm oraz instytucji.

Grupa Netia to jeden z największych operatorów telekomunikacyjnych na polskim rynku. Zatrudnia niemal 2 tys. osób w 70 lokalizacjach w całej Polsce. W skład Grupy Kapitałowej wchodzą m.in.: Netia S.A., Internetia Sp. z o.o., Telefonia Dialog Sp. z o.o., Petrotel Sp. z o.o., TK Telekom Sp. z o.o.

Netia (jako R.P. Telekom) została założona na początku lat 90. ubiegłego wieku przez grupę polskich przedsiębiorców - pasjonatów, wspieranych przez amerykańskich inwestorów z sektora telekomunikacyjnego. Początkowo świadczyła usługi połączeń głosowych, poszerzając ofertę m.in. o usługi transmisji danych, szerokopasmowego dostępu do Internetu,  czy płatnej telewizji cyfrowej.

Od 2000 roku akcje Spółki notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Światłowodowa sieć szkieletowa, którą dysponuje Grupa Netia ma blisko 20 tys. km długości i łączy sieci metropolitalne Grupy w ponad 50 miastach oraz zapewnia kilkanaście niezależnych połączeń międzynarodowych. Liczba obiektów telekomunikacyjnych (są to m.in. budynki, szafy, kontenery, maszty), należących do Grupy Netia przekracza 30 tys., a liczba węzłów sieciowych (PoP) to ponad 81 tys. sztuk.

Szacuje się, że Netia dociera ze swoją siecią do ponad 70 proc. biurowców klasy A i B w Polsce. W zasięgu własnych sieci dostępowych spółek Grupy Netia znajduje się ponad 2,5 mln lokali.

Już co trzecie łącze własne spółek Grupy Netia pozwala na przesyłanie danych z prędkością powyżej 100 Mb/s. W ramach projektu Sieć XXI wieku, w 2020 roku sieć Netii na być w całości zmodernizowana do standardu światłowodowego.